Tja ved ikke lige hvilket der er bedst men synes nu tit at Euroads har udmærket kampagner. Jeg vil også mene at det vigtigste er at du finder en god annonce og ikke bare den der har den bedste pris som ingen aligevel gider at trygge på.
Jeg benytter mig meget af partnernetværk, og prisen betyder meget for mig. Jeg har bedst erfaringer med www.etailmedia.dk eller ww.wmikkelsenmedia.dk.
Etailmedia er altid til at snakke med, de har som standart en split på omkring 80/20, men samtidigt har de det de kalder prisgaranti som garantere at de giver en højere pris hvis du finder samme kampagne til en bedre pris et andet sted. De er generelt meget åbne for at snakke gode priser..
Euroads giver kun omkring 60 % og 20 % er altså en rigtig stor forskel.
De fleste netværk er til at tale med, så hvis du ser en kampagne til mere andre steder end dit fortrukne netværk så hiv fat i dem og hør om de ikke kan betale dig mere!
Jeg har ikke god erfaring med provisionsindtægt via affiliate, men betailing pr. klik kan anbefales. Det er ikke de store beløb, ca. 16 øre - 1 kr. pr klik, men "mange bække små..."
Hos www.etailmedia.dk giver vi en standart split på 80 %, en høj split som vi er meget stolte af.
Udover en høj standart split har vi også prisgaranti på langt de fleste af vores kampagner. Vores prisgaranti sikre dig som medie 5 % højere pris på en kampagnen hvis du kan få den højere hos en konkurrent. Som medie er man altså sikret markedets højeste split hos Etailmedia. vores prisgaranti gælder så længe vi ikke går i minus.