Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hårde drenge!

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

John et hurtigt råd, måske du skulle gå ind på arto der er måske nogle der vil lave din side..

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:10

nogle som har msn? jeg tror jeg har fundet en vej at lokke mine forældre :P

mangler en som er villig til at lave et design hvis jeg skaffer dig 1.000 unikke besøg til din hjemmeside

og et system for 1.000 mere

add myrs@live.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:30

Hvor vil du finde de 1000? Hvordan ved du at de 1000 er i min målgruppe? Er der overhovedet chance for at der er konvertering blandt de 1000 eller ringer du bare rundt til familie og venner (jeg tvivler på 1000) og beder dem klikke forbi så du kan få et gratis design?

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:01

Jeg ved godt dette er et dansk forum, men jeg synes nu alligevel det her passer ret godt på de tråde john138 har startet efterhånden

To repeatedly bring up a particular topic with no chance of affecting the outcome is beating a dead horse. Example: "Dad, are you sure we can't get a new computer for the upstairs?" Reply: "Son, we talked about this and the decision was 'no'. You are beating a dead horse."

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:51

vil gerne have en pris på et simpelt design og et lille pointsystem som tilføjer 20 til ens bruger hver gang man klikker på et link.! hvad vil dette koste, og nogle som vil lave det for en sjat penge

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)