Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hårde drenge!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej der ude
jeg er en dreng på 13 år som ikke giver så let op,

jeg har sat mig for at tjene penge på nettet med partner ADS - der er ingen regler for min alder
men mine forældre siger at jeg ikke må give mit kontonr og reg nr ud fordi så kan jeg blive hacket, og hvis det er rigtigt så vil jeg gerne have noget hjælp til at overtale dem til at partnerADS ikke er farligt og ikke vil hacke mit kort, kan nogle hjælpe

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:32

john138:

hej der ude
jeg er en dreng på 13 år som ikke giver så let op,

Det kan vi se :)

john138:

jeg har sat mig for at tjene penge på nettet med partner ADS - der er ingen regler for min alder
men mine forældre siger at jeg ikke må give mit kontonr og reg nr ud fordi så kan jeg blive hacket, og hvis det er rigtigt så vil jeg gerne have noget hjælp til at overtale dem til at partnerADS ikke er farligt og ikke vil hacke mit kort, kan nogle hjælpe

Du kan ikke "blive hacket", bare ved at give dit kontonr. Man kan ikke trække penge fra en konto med de oplysninger. Partner-Ads er ikke farligt. Vi benytter dem, og er i høj grad tilfredse.

Held og lykke.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:39

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 13:44
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:49

Martin van de Belt:

Anders Christensen:

Det kan man nu faktisk godt. : http://www.pbs.dk/dk/formidling/betalingsformidling/opkraevninger/leverandoerservice/

Jeg har måttet være efter en leverandør der blot havde trukket pengene på min konto..

Men det kræver så at man giver accept, og det fungerer kun mellem 2 virksomheder..

Og ikke mindst kan PBS føre transaktionen tilbage, og eskludere kreditor hvis der er tale om svindel..

Det er ikke farligt at give sit konto nr. til f.eks. partnerAdds, som vil overføre penge til din konto..

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 13:50

det ved JEG godt, men det siger både min far og mor....

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:58

Henvis dem til denne tråd... ... :) De skal måske også lige vende sig til tanken om at du som 13-årig kan tjene dine egne penge... Det kan godt være lidt svært at forstå for nogle voksne..

Ja, nogle voksne har endda svært ved at forstå at folk på 19-20 år kan have egen virksomhed.. Men lad dem om det, og klø på. Se om du evt. kan få en voksen i din omgangskræds, som har lidt styr på de slags til at være "mentor" for dig. Det vil formentlig også berolige dine forældre lidt.. Wink

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 14:00

ja, men jeg syntes bare det er spild at bruge partnerADS uden de ved det, fordi jeg har spurgt om jeg må få min kort, og de siger nej fordi det er farligt....

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 14:12

john138:

ja, men jeg syntes bare det er spild at bruge partnerADS uden de ved det, fordi jeg har spurgt om jeg må få min kort, og de siger nej fordi det er farligt....

Et kort er også noget andet end et kontonummer....

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:14

Du skal heller ikke gøre det bag deres ryg. De har myndigheden over dig, og hvis de vil kan de bremse dig fuldstændig.

Du skal derimod få dem overbevist om at det ikke er farligt, og helt forsvarligt. Det bliver altså din første store opgave som selvstændig. Du kan sammenligne det lidt med de iværksættere der skal ned i banken og forklare deres koncept for bankrådgiveren for at låne penge. Det kan sagtens være at de skal prøve mere end en gang, før end de får det de vil have.

Mit råd til dig er at få en voksen medspiller, f.eks. fra din omgangskreds. En som blot kan vejlede dig, og vigtigst af alt, berolige dine forældre... Hvis du har nogen i din familie eller omgangskreds, som du tror vil støtte dig, og som dine forældre vil have den fornødne tillid til, så ringer du vedkommende op, forklarer situationen og beder ham/hende hjælpe dig. Derefter har du så et nyt argument overfor dine forældre, som forhåbentlig kan bløde dem lidt op....

Men husk lige.. Der er ingen der har sagt det skulle være nemt! Hvis du vil tjene dine egne penge, i stedet for at gå med aviser, skal du også være klar til at kæmpe lidt en gang imellem. Ellers kommer du ingen vejne!

Men mange gange held og lykke med det!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)