Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der købt lokaler til kontorfællesskabet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Så fik jeg endelig skudt projektet i gang. I løbet af de næste par måneder skal jeg renovere lokalerne og gøre dem klar til indflytning i Januar. Jeg glæder mig til at se hvordan dette projekt udfolder sig.

Mine foreløbige beregninger viser at jeg vil kunne oprette et kontorfællesskab for iværksættere og enkeltmandsvirksomheder mm. med 10-11 pladser. I en prisklasse liggende i omegnen af 900-1200 kr. pr. mdr. (jeg kan bedre prisfastsætte når mine omkostninger er talt sammen.

Alt i alt et fint lille projekt til at starte på.

Jeg vil meget gerne høre fra jer der arbejder i kontorfællesskaber, hvis i har kritikpunkter eller ting i foretrækker. fx kan i leve med at jeg stiller et almindeligt skrivebord til rådighed eller skal det være hæve/sænkeborde. Selvom huslejen stiger på grund af dette.

Med venlig hilsen
Henrik Poulsen
H.P. Ejendom

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:19
Hej Henrik

Spændende projekt, som især har min interesse da jeg prøvede at samle en flok interesserede til et lignende projekt for nogle måneder siden - men det hele strandede dog i mudderkasteri om hvorvidt det skulle ligge i stueplan eller på førstesal, være 200 meter eller 400 meter fra en 7eleven og i dén dur, så derfor synes jeg dit projekt lyder interessant...

For mit vedkommende bliver det rigtig interessant hvis du har købt lokaler i Københavnsområdet, i den forbindelse vil jeg da af nysgerrighed gerne lige høre hvor det er du har købt de her fantastiske iværksætter-lokaler...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Hej Henrik

På et tidligt tidspunkt i min "karriere" som selvstændig  flyttede jeg ind i et kontorfælleskab. Det der dengang var vigtigt for mig, udover det at der var andre mennesker, var at der var fælles printer, kopi, fax med mere. En masse småting som var med til at gøre det hele lidt mere overskueligt.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:49
Hej

Tillykke med du har fået startet dit projekt

dog har jeg lige et enkelt spørgsmål, hvad vil den årlige kvm blive? eller hvor mange kvm regner du med en arbejdsplads skal bruge?

Venligst

René Buch

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor i landet snakker vi om???
Flytter godt nok ind i mine egne nyt (fælles)kontorlokaler i morgen, men man kan de altid se på, om græsset er grønnere andetsteds.

Vigtigst i mit valg var prisen. Sekundært at jeg ikke kommer til at sidde op og ned af en direkte konkurrent til mine egne produkter.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:47
Hej,

Vi sidder i kontor hotel (hedder det det), med almindelige skriveborde, det fungerer fint. Du kan jo eventuelt lade folk betale lidt ekstra, hvis de skal have hæve-/sænke borde.

Kan I øvrigt anbefale brugte kontormøbler, du får dem jo smidt i nakken.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Fra  --- Skrevet kl. 06:25
Hej alle.

Tak for den positive feed back.

Jeg skal da skynde mig at sige at det desværre ikke bliver i københavnsområdet, men derimod, Randers nordby (dog ikke den gamle kasserne).

Derudover kan jeg sige at det er i stueplan/kælder (1/3 af lokalerne er i kælderplan. Men da det er en høj kælder med beboelse til begge sider ser jeg ikke dette som et problem når prisen nu er rigtig.) Der er ca. 200 m til nærmeste Fakta. og god adgang til hovedveje til hobro, hadsund, mariager, samt nemt til motorvejen.

Med hensyn til prisen så bliver m2 prisen lidt højere end hvis jeg skulle udleje lokalerne alene til et firma. Dette er sådan af den simple grund at jeg vil have flere udgifter forbundet med at drive kontorfællesskab. Jeg vil tro at jeg kan afsætte 5-6 m3 pr person. Men jeg skal lige ned og måle op mm før jeg ved hvordan landet kommer til at ligge på den front.

Mht. møbler så regner jeg med fortrinsvist at købe brugte reoler, arkivskuffer, etc. men skriveborde ender det nok med at jeg selv laver. så kan jeg holde prisen lidt nede i det område.

Med venlig hilsen

Henrik Poulsen

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 07:03
Hej Henrik.

Husk nu lige bette mig, jeg er hjemme D.09/09 og vil da gerne se lokalet.

Mvh. Jan

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:57
Jeg vil også gerne se lokalerne.

Vil du skrive når de er klar til fremvisning.

kristian (a) nyab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Fra  --- Skrevet kl. 11:59
Hej Jan og Konne

Vi kan sagtens arrangere en fremvisning af lokalerne, når jeg engang har overtaget dem (efter d. 15/9). Men der kommer nu til at gå et stykke tid med moderniseringen da de bestemt trænger til dette (jeg regner med at de første vil kunne rykke ind i december/januar). Men hvis i er interesserede er i meget velkomne til at komme forbi mens jeg sætter det i stand, så får i jo også mulighed for at lufte eventuelle idéer vedrørende indretning/ombygning.

Mvh

Henrik Poulsen

H.P. Ejendom

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)