Hej Henrik Jeg vil meget gerne se lokaliteterne ogsaa inden du starter istandsaetelsen, saa kan vi jo ogsaa faa en lille snak om evt. et par. ekstra meter / reollager eller lignende. Jeg vil da ogsaa gerne stille mig til raadighed med hjaelp til lidt smedearbejde hvis der skal udfores et saadan, evt. gelaender, ramper eller lignende. Mvh. Jan |
Så er der købt lokaler til kontorfællesskabet
Det lyder rigtig godt, jeg skal nok give lyd fra mig når jeg engang har overtaget og lige skabt mig et overblik over rummene. Mht smedearbejde kan jeg ikke udelukke at det vil komme på tale, selvom det i første omgang nok mest vil være murerarbejde jeg skal udføre. Bla. skal hele facaden pudses op. Mvh Henrik Poulsen H.P. Ejendom |
Hej igen For alle interesserede kan jeg fortælle at jeg nu har overtaget lokalerne og er gået i gang med at rennovere. Så hvis du er interesseret i at komme ned og se lokalerne, samt måske komme med dine egne ideer til hvordan du gerne vil have lokalerne til at se ud kan vi sagtens arrangere dette. Det skal dog siges at fra nu og to til tre uger frem vil der være temmelig rodet da jeg er i gang med at rive ned og danne mig et overblik over hvor meget arbejde der skal laves. Men hvis du er interesseret i at se lokalerne og få en lille snak om tingene er du velkommen til at kontakte mig Mvh Henrik Poulsen tlf. 28 68 64 89 |