Så fik jeg endelig skudt projektet i gang. I løbet af de næste par måneder skal jeg renovere lokalerne og gøre dem klar til indflytning i Januar. Jeg glæder mig til at se hvordan dette projekt udfolder sig. Mine foreløbige beregninger viser at jeg vil kunne oprette et kontorfællesskab for iværksættere og enkeltmandsvirksomheder mm. med 10-11 pladser. I en prisklasse liggende i omegnen af 900-1200 kr. pr. mdr. (jeg kan bedre prisfastsætte når mine omkostninger er talt sammen. Alt i alt et fint lille projekt til at starte på. Jeg vil meget gerne høre fra jer der arbejder i kontorfællesskaber, hvis i har kritikpunkter eller ting i foretrækker. fx kan i leve med at jeg stiller et almindeligt skrivebord til rådighed eller skal det være hæve/sænkeborde. Selvom huslejen stiger på grund af dette. Med venlig hilsen Henrik Poulsen H.P. Ejendom |
Hej Henrik
Spændende projekt, som især har min interesse da jeg prøvede at samle en flok interesserede til et lignende projekt for nogle måneder siden - men det hele strandede dog i mudderkasteri om hvorvidt det skulle ligge i stueplan eller på førstesal, være 200 meter eller 400 meter fra en 7eleven og i dén dur, så derfor synes jeg dit projekt lyder interessant...
For mit vedkommende bliver det rigtig interessant hvis du har købt lokaler i Københavnsområdet, i den forbindelse vil jeg da af nysgerrighed gerne lige høre hvor det er du har købt de her fantastiske iværksætter-lokaler...