Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp til tvist med revisor

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

- men jeg vil anbefale dig at få nogle uvildige vurderinger hos et par forskellige ulvidige tredjeparter der arbejder med den slags til dagligt - til at starte med kan du præsentere dem for direktøren i dit gamle revisorfirma og senere kan du fremlægge dem når du bliver hevet i retten fordi du nægter at betale regningen.

Har du nogen ide om, hvad det vil koste med et par forskellige uvildige tredjeparter?

Hvor meget tid, vil du mene at spørgerne selv kommer til at bruge på at indhente tilbud til uvildige vurderingsmænd?

---- og synes du spørgsmålet er værd at gå i retten med?

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:05

Jørgen Olsen:
Revisor skulle efter sigende give den bedste "livsløn" - betaler du uden brok forbliver det sådan :)

Jeg skulle godt nok også have mange penge for at sidde og glo på regnskaber hele dagen!!! Big Smile

Jeg tror folk har en formodning om at pris og kvalitet hænger sammen, og når de har fundet et sted der virker troværdigt, betaler de blot "hvad det koster", og er glade ved det... Ikke at jeg syntes det er en pind rimeligt, jeg tror bare i høj grad det er sådan det hænger sammen :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:12

Jørgen Olsen:
men jeg vil anbefale dig at få nogle uvildige vurderinger hos et par forskellige ulvidige tredjeparter der arbejder med den slags til dagligt

Man skal vælge sine kampe med omhu - specielt når det er principielle!. Tidsforbrug og omkostninger ved en klage står slet ikke mål med omkostningerne i dette tilfælde.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:12

Helt enig med Espresso (bemærk det var skrevet rigtigt) og det er jo også hvad Michael siger: Se at komme videre. Jeg kan såmænd godt følge Jørge n lidt i hans betragtninger men det er jo netop der man har muligheden for at gå til de faglige organisationer når vi taler om registrede og autoriserede  revisorer, men her mener jeg vi er nede i nogle beløbsstørrelser hvor det ikke kan svare sig.

Jeg ser så iøvrigt også mange regnskaber (fra egne partnere) hvor jeg tænker: Det er for billigt (i forhold til det arbejde som der ligger i det). Så det kan gå begge veje.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 25. May 06
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:19

Skattekonsulenterne:

Helt enig med Espresso (bemærk det var skrevet rigtigt)

Skattekonsulenterne:

Jeg ser så iøvrigt også mange regnskaber (fra egne partnere) hvor jeg tænker: Det er for billigt (i forhold til det arbejde som der ligger i det). Så det kan gå begge veje.  

Kan vi ikke få nogle navne?

Jeg tror vi er mange her på Amino, som godt kunne bruge én af de revisorer.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 00:20

Espresso:

Jørgen Olsen:

- men jeg vil anbefale dig at få nogle uvildige vurderinger hos et par forskellige ulvidige tredjeparter der arbejder med den slags til dagligt - til at starte med kan du præsentere dem for direktøren i dit gamle revisorfirma og senere kan du fremlægge dem når du bliver hevet i retten fordi du nægter at betale regningen.

Har du nogen ide om, hvad det vil koste med et par forskellige uvildige tredjeparter?

Hvor meget tid, vil du mene at spørgerne selv kommer til at bruge på at indhente tilbud til uvildige vurderingsmænd?

---- og synes du spørgsmålet er værd at gå i retten med?

Det vil nok koste lidt penge - men intet imod den indsats trådstarter selv skal mobilisere.

Om det er dét værd kroner-og-ører-mæssigt - nej.

Henrik Krogh:

Jørgen Olsen:
men jeg vil anbefale dig at få nogle uvildige vurderinger hos et par forskellige ulvidige tredjeparter der arbejder med den slags til dagligt

Man skal vælge sine kampe med omhu - specielt når det er principielle!. Tidsforbrug og omkostninger ved en klage står slet ikke mål med omkostningerne i dette tilfælde.

Jeg betaler selv prisen. Jeg er stadig ung og idealistisk så jeg betaler lige for tiden ekstremt høj pris for principsager - jeg betragter dem dog som en del af min uddannelse samtidig.

Men om det er en underskudsforretning under alle omstændigheder - ja, selvfølgelig !

Jeg går også tit med tankerne om at stoppe, og hver dag når jeg ser fremgang i min virksomhed bliver disse kampe mindre og mindre attraktive for mig.

Når jeg en dag for alvor får ørerne i maskinen har jeg en masse viden om retssystemet jeg kan bruge - det tror jeg vil gavne mig meget. Til den tid vil mine principsager måske tjene sig hjem igen - hvem ved.

Tilmeldt 25. May 06
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:21

Skattekonsulenterne:

Helt enig med Espresso (bemærk det var skrevet rigtigt)

Der manglende en Yes

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:23

Jørgen Olsen:

Når jeg en dag for alvor får ørerne i maskinen har jeg en masse viden om retssystemet jeg kan bruge - det tror jeg vil gavne mig meget. Til den tid vil mine principsager måske tjene sig hjem igen - hvem ved.

Eller også taber du med et brag og ender som en bitter gammel mavesur mand Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 00:25

Anders Christensen:

Tja han ser i forvejen ikke særlig teletubby glad ud på hans billede :D (ment som en joke, ønsker ikke at fornærme dig Jørgen)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 00:26

Anders Christensen:

Jørgen Olsen:

Jeg ved ikke helt om du selv kan se det - men det er faktisk ikke så tosset det du skriver - en god betragtning !Yes

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)