Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portaler, cash back sider mm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.. :)

Endnu engang vil jeg tilbyde næsten gratis arbejde.
Jeg elsker at sidder og kigge rundt på nettet, få nye ideer og lærer nye ting.
Jeg mangler dog noget at give mig til på nettet.

Har du fx. en portal, som du synes du ikke har tid til at drive mere? men stadig gerne vil eje den?
Jeg er interesseret i næsten alt, mode,ungdomsportaler,tøj,fodbold,håndbold osv osv.

Tag kontakt til mig og vi finder hurtigt en aftale..

Lige pt. står jeg uden noget arbejde, så der er masser af tid til lige netop din side.. :)

Jeg har drevet 2 websites da jeg va yngre, da begge lukket, men efter mine planer, kommer der snart et par hjemmesider fra min side af.

NB: Et evt. køb af din hjemmeside, kan være aktuelt efter jeg har hjulpet med siden i et stykke tid!.

Håber virkelig der er nogen der mangler hjælp :)

Med venlig hilsen
Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:51

Der er virkelig ingen der mangler deres hjælp? :=)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:40

Morten Johansen:

Hej amino'er.. :)

Endnu engang vil jeg tilbyde næsten gratis arbejde.
Jeg elsker at sidder og kigge rundt på nettet, få nye ideer og lærer nye ting.
Jeg mangler dog noget at give mig til på nettet.

Har du fx. en portal, som du synes du ikke har tid til at drive mere? men stadig gerne vil eje den?
Jeg er interesseret i næsten alt, mode,ungdomsportaler,tøj,fodbold,håndbold osv osv.

Tag kontakt til mig og vi finder hurtigt en aftale..

Lige pt. står jeg uden noget arbejde, så der er masser af tid til lige netop din side.. :)

Jeg har drevet 2 websites da jeg va yngre, da begge lukket, men efter mine planer, kommer der snart et par hjemmesider fra min side af.

NB: Et evt. køb af din hjemmeside, kan være aktuelt efter jeg har hjulpet med siden i et stykke tid!.

Håber virkelig der er nogen der mangler hjælp :)

Med venlig hilsen
Morten Johansen

Hej Morten,

Jeg har siden www.rabatkoden.dk som jeg ikke har haft tid siden december at arbejde på. Der er dog forsat en del besøgende og indtjening på siden, men det kan blive meget mere med den rette tid. Jeg har desuden også et svensk domæne klar til siden.

Hvad programmerer du i? Og hvor bor du henne i landet?

Jeg har kontor i København, hvor jeg har en arbejdsplads ledig hvis det kunne være interessant.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:44

Hej Morten,

Jeg vil blot lige give min anbefaling til Kristian - Her kan du virkelig lære noget hvis du kommer ind.

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:54

Jeg har også et par mini-projekter liggende du kunne hygge dig med, afh. af dine evner that is :)

Skriv en mail på mmc@mc-solutions.dk så kan du få min msn :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 15:49

Tak for jeres interesse :=)

Jeg håber at finde ud af noget med en af jer - Ellers hører jeg rigtigt gerne fra flere :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:51

Leder efter en der kan hjælpe mig med min hjemmeside , www.stripdanmark.dk , der er webmaster på opgaven  omkring kodning og ligge den over i wordpress korrekt

Det er derfor en fordel at du ved noget om wordpress , da dette lettere gøre arbejdet for dig.

Når hjemmeside er færdig i løbet af næste uge skal det derfor ligges en del tekst over , på min hjemmesiden og det skal opsættes flot og kodes korrekte og søgeord optimeres så den forbedre sin placering på google , teksten er både på engelsk og danske og det skal selvfølgelige være velformuleret tekster der laves. til min hjemmesiden.

Tekster er ikke mit bedste punk , jeg er desværre ordblind , så i dette indlæg har jeg brugt Word til at rette stavefejl i.

Vis dette er en opgave du måske har interesse for skriv til admin@stripdanmark.dk og vi kan påbegynde et samarbejde

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)