Hej amino'er.. :) Endnu engang vil jeg tilbyde næsten gratis arbejde. Håber virkelig der er nogen der mangler hjælp :) |
Der er virkelig ingen der mangler deres hjælp? :=)
Hej amino'er.. :) Endnu engang vil jeg tilbyde næsten gratis arbejde. Håber virkelig der er nogen der mangler hjælp :) |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Hej Morten, Jeg har siden www.rabatkoden.dk som jeg ikke har haft tid siden december at arbejde på. Der er dog forsat en del besøgende og indtjening på siden, men det kan blive meget mere med den rette tid. Jeg har desuden også et svensk domæne klar til siden. Hvad programmerer du i? Og hvor bor du henne i landet? Jeg har kontor i København, hvor jeg har en arbejdsplads ledig hvis det kunne være interessant. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej Morten, Jeg vil blot lige give min anbefaling til Kristian - Her kan du virkelig lære noget hvis du kommer ind. Held og lykke med det. |
Jeg har også et par mini-projekter liggende du kunne hygge dig med, afh. af dine evner that is :) Skriv en mail på mmc@mc-solutions.dk så kan du få min msn :) |
Tak for jeres interesse :=) |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Leder efter en der kan hjælpe mig med min hjemmeside , www.stripdanmark.dk , der er webmaster på opgaven omkring kodning og ligge den over i wordpress korrekt
Det er derfor en fordel at du ved noget om wordpress , da dette lettere gøre arbejdet for dig. Når hjemmeside er færdig i løbet af næste uge skal det derfor ligges en del tekst over , på min hjemmesiden og det skal opsættes flot og kodes korrekte og søgeord optimeres så den forbedre sin placering på google , teksten er både på engelsk og danske og det skal selvfølgelige være velformuleret tekster der laves. til min hjemmesiden. Tekster er ikke mit bedste punk , jeg er desværre ordblind , så i dette indlæg har jeg brugt Word til at rette stavefejl i. Vis dette er en opgave du måske har interesse for skriv til admin@stripdanmark.dk og vi kan påbegynde et samarbejde
venlig hilsen Mikael |