Jeg er ved at søge PBS om betalingskort. Jeg har oprettet professionelt website, betalt DIBS i dyre domme for en betalingsløsning, betalt PBS 3500 for at de overhovdet skal kigge på mit site - og så får jeg en melding om, at de vil have en håndpantsætning på 25.000 på en spærret konto! Må de overhovedet det? Er deres job ikke at tjekke mit betalingssite og lade banken om at vurdere min kreditværdighed? Jeg er rystet og sur over at de besværliggør min ansøgning på denne måde. De er i forvejen ekstremt lang tid om at godkende. Nu spørger jeg i dette forum. Måske er det bare sådan det er? Jeg skal lige gøre opmærksom på at jeg har en halv million at arbejde med, så det er mig en gåde, at de stiller sådan op. Hurtige tilbagemeldinger, da jeg skal hurtigt i banken, hvis det er. Der sker intet videre i godkendelsen før den spærrede konto er lavet! Erik Juul
|
Det lyder mystisk. Jeg ved at PBS kreditvurderer alle ansøgere. Eksempelvis kan man ikke få en indløsningsaftale med PBS hvis man er registreret som dårlig betaler.
Men det med den spærrede konto har jeg godt nok aldrig hørt om. Det plejer at være et klart "Ja" eller "Nej" fra PBS side!
- Peter