Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Div.Messer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sådan jeg mangler et overblik over hvor og hvornår  div. Erhevmessr bliver afholdt rundt om i landet. Hvis nogle liger inde med et opslag eller et link, kan i så lige det her ? på forhånd tak.
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender ikke et samlet opslagssted for erhvervsmesser, men en god start er at søge på "erhvervsmesse" på Google - der fandt jeg f.eks dether:
 
"Erhvervsmesse for iværksættere
20.08.2004

For anden gang kan iværksættere søge inspiration og vejledning i det at drive en virksomhed, når Roskilde Kongrescenter åbner dørene til erhvervsmessen for iværksættere 24. og 25. september.

messen udstiller alt fra offentlige institutioner, private rådgivere, servicevirksomheder, investororganisationer samt netværksgrupper for iværksættere, som man selvfølgelig kan få en snak med om regler, opbakning, vejledning og gode fif.

Fredag kl. 11.30 til 13.20 kan man blandt andet møde multi-iværksætteren Finn Helmer, der forvandlede underskudsforretningen Giga til et guldæg.

Læs mere om messen på www.erhvervsmessen.dk"
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)