Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu har jeg lyttet til jer - hjælp igen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for alle de svar der kom efter mit indlæg hvor jeg bad om en gennemgang af min reviderede webshop. Nu har jeg så LYTTET til jer, og har lavet nogle ændringer på forsiden.

HVAD SYNES I NU??

http://www.hngavekurve.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:51

Hej Helle

Flot indgangsparti/forside. Har ikke kigget længere om, men man får lyst til at købe......

Søger nogle gode leverandører af julegaver til et nyt indkøbskoncept. Er du klar med provision, hvis jeg finder kunder til dig?

Held og lykke

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 13:55

Hej Michael

Super at du får lyst til at købe:))

Smid mig bare en mail på hngavekurve@stofanet.dk med dit forslag, og om hvad du havde tænkt dig - jeg er altid åben for samarbejde, nye kunder og uddeling af provision ved salg:))

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:05

Hej Helle

Tillykke med meget flot side - det synes jeg nu også den var inden ændringen.

Det er også nogle lækre varer du har - måske høje priser, men kvalitet og pris hænger jo sammen.

Kan da godt se min egen side kunne bruge en gennemgang Big Smile , men det er nu engang ikke der mine evner/interesser ligger.

Håber du får godt med salg.

MVH

JESPER

WWW.SLIKNET.DK

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 22:48

Flot side.

Flotte farver og lækre billeder....Stick out tongue

Jeg faldt over to ting på forsiden.

Jeg synes linket til varekurven i topmenuen med fordel kunne flyttes ud til højre - sidst i menuen - så har du en link til kurven i venstre side ved kortlogoerne og et link i højre side.

Så får du bredt muligheden for at finde kurven ud på siden istedet for at have to links der er tæt på hinanden.

Den anden ting er den ramme du har nederst i venstre side - der savner jeg en lige stor margin hele vejen rundt.

Det var vist det - nu skal jeg ud i skabet og se om der skulle være noget chokolade...;-))

Vh. Bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:04

Flot side. Det eneste jeg undre mig over er at der er forskellige typer skrift og tykkelse på teksten ude i venstre side.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 10:32

Hej

Tak for de rosende ord. MHT. rammen...grrrrr den driller, driller:)) min garfiker kan ikke rette den idn, og det kan jeg heller ikke :(  Teksten i venstre side driller også - vi kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor den viser forskellig størrelse, fed osv, når de alle er sat til det samme....grrrrrrr

OG Bo du skal da ikke finde din chokolade i skabet - du skal da købe luksuschokolade der smelter i munden hod mig ha ha

God weekend til alle

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:23

Hej

Nu har jeg jo ikke deltaget i runde 1 (som jeg kan huske i hvert fald! :) ) - Så det kan godt være jeg bliver lidt fluekneppe-agtig. 

Overordnet har du ramt farveskalaen, og billedefremvisningen helt ok!. 

Jeg er uenig med at varkurven skal flyttes, men der er 3 ting jeg allerehelst så ændret. 

1. Din kundeservice besked skal helt op i toppen, brug evt højre del af dit top banner

2. Søgning skal flyttes op i toppen også. Folk gider ikke scrolle helt ned i bunden af skærmen for at få muligheden for at søge - De er væk!

3. Dit budskab om en gratis kasse er god, men som de andre ting - GEMT VÆK. Flyt den op over kategori-billederne. det er ikke essentielt det er dette "slagtilbud" der flyttes derop. Hvis du har andre kø-tilbud, slagtilbud eller meget specielle ting, skal de være i starten ikke i slutningen fordi der har du allerede mistet dine besøgende :)

Med venlige sommerhilsner

Karsten Lund

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31

Syntes der er en flot og lækker shop der indbyder til hygge og lækre produkter, har bestemt en lyst il at købe øl og chokolade til hjemmehygge.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)