Gahh, så skete det, jeg har læst så mange gange herinde, også for mig...min placering i google falder, og min pagerank bliver devalueret, med faldene besøgstal som konsekvens. Jeg havde set en side, der havde gentaget deres emne-ord flere gange i bunden, og synes det var smart, derfor spammede jeg min bund med ordet 'børne-aktivteter' - jeg har en ide om at det er en af grundene til min faldenen placering. Det er væk nu...! Er min formodning korrekt, og hvad katten kan jeg ellers have gjort galt? Jeg har fulgt op med pæn metadata på alle artikler, forsøger at holde døde links o.lign. ude af billedet, samt at lade være med at spamme med brug af unødige keywords. borne-aktiviteter.dk <--det kriseramte site Anyone? ...på forhånd tak. |
Ja, det tror jeg er årsagen...
Kikkede lige på cache versionen, og det stod 18 gange i bunden af alle dine sider, det er ikke god skik...
I hvert fald ikke god søgemaskine skik...
Det er sikkert blevet oplevet som keyword spamming, og det ødelægger jo også din rangering på alle de sider der ikke er fokuseret omkring det søgeord, så det er heller ikke en god ide...
Det ødelægger nemlig din keyword density på de andre sider... samtidigt med at det unaturligt øger den på din forside...
Jeg tror det vil rette sig igen... men hav lidt tålmodighed, og fortsæt med de gode teknikker i stedet...
Så vil google registrere at du har forstået et vink med en vognstang vil jeg tro... og genplacere dig efterfølgende...