ja, jeg vil ikke stjæle tråden, så vil ikke skrive en masse priser her inde, men komme med lidt hints om tape med tryk.. Når du bestiller tape med tryk i mindre mængder, er det ikke så meget tapekvaliteten, men arbejdstiden der koster.. Så det skal du ikke spekulerer på i første omgang, når du får tilbuddet. Vælger du at sige ja til tilbuddet, er det dog en god ide at bede om en prøverulle og se kvaliteten først.. der findes noget meget meget dårligt tape rundt omkring, så bare for at være på den sikre side. Når man trykker skelner man mellem positivt og negativt tryk. Normalt trykker man på en hvid, klar eller brun tape og her er der ikke forskel i prisen. Man skal selv fremsende en fil, man kan trykke efter, og denne fil skal være en rentegnet fil, gerne en outlined illustrator.eps fil. Her efter betaler man en pris pr. rulle tape, afhængigt af hvor mange ruller tape man køber. Hvis man skal have tape med 4-farver tryk, altså cmyk farver (fx et billede) er det som regel en større maskine man skal sætte op og derfor købe min. en palle tape af gangen. |
Martin Tygsen:Hvis det bare havde været et tilbud burde den nok havde lagt i kategorien - jeg har et godt tilbud til dig.
Jeg læste det mere som om du havde ledt efter en billig leverandør og endelig havde fundet en, og så er det naturligt at et par aminoer bryder ind og siger det da sagtens kan findes billigere. Der er ikke nogle aminoer der byder ind og undbyder men kommer med forslag til hvor det ellers kan købes.
Det har jeg svært ved at se er dårlig stil.Casper Blom:Martin tygsen - Det er ikke med tryk. Og ja, måske en grund til det er så billigt..Har i overvejet at bruge tape med tryk, jeg er ikke helt klar over priserne. men synes personligt det giver et rigtig godt indtryk når man får sin pakke fra firmaet. Det er selvfølgelig en lille detalje, men hvis prisen ikke er så forskellig i forhold til normalt pakketape kunne det være en sjov detalje.
Hej Martin
Ja, det er nok smag og behag. Jeg valgte at ligge den i fragt fordi jeg syntes den passede bedst.
Problemet er at jeg egentlig føler mig lidt angrebet. Tapen er billig for mig, men plduselig er der straks en masse Aminoer der skal belære mig om hvorvidt det kan købes billigere. Skal jeg også til at skrive i samtlige webshop/hjemmeside tråde, at du kun få en der koster gratis, hos webbyen.dk? Syntes godt man kan sammenligne det, da vi igen lander ved at 'Pris&Kvalitet' er bedste venner.
Og igen, så vil jeg lige understrege. Ja, det kan sku findes billigere. Nem endda. Prøv fx. Alibaba.com. Men hvilket kvalitet? Jeg ville aldrig sæleg tape i skod kvalitet, da det ville gå udover mit navn/rygte osv.
Men det er iorden, jeg vil ønske Jer allesammen held og lykke med at finde billigt tape, så må jeg da bare begynde at pakke fødselsdagsgaver ind i pakketape, når I ikke vil købe det
Mvh.
Casper Blom.