Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt tape!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Om prisen på tapen er god, kommer rigtig meget an på, hvilken kvalitet der er tale om..

Er det fx pvc eller pp acryl tape? (plasttype)
Hvilken slags lim sidder på den? er det fx solvent lim?

Det er faktisk lidt sjovt lige netop med tape, der er meget meget stor forskel på hvad folk synes er godt og skidt..

Vi har fx både en billig (ppa) og en dyrere (pvc) version og vi har kunder som klager over begge dele og kunder som er rigtig glade for begge dele..
Jeg hørerfx kunder der siger "ppa tapen er noget værre vbilligt skrammel, det falder alt for nemt af rullen og det klistrer ikke ordentligt".. jeg har også kunder der siger "det der pvc er alt for dårligt, det er helt vildt svært at trække af rullen, så man får ondt i armen og det klistrer ikke ordentligt"..

Der kan være stor forskel på, hvad man klistrer på.. er det fx billige papkasser fra kina, flamingo eller lign? Eller er det en papirskuvert eller kasse i genbrugspap? eller noget tredie..

Man skal altid vælge det ud fra sine behov - bruger du fx tapen på et uopvarmet lager, eller et lager hvor porten bliver åbnet tit, så der kommer kold luft ind om vinteren, skal man ikke vælge pvc tapen, da det bliver stift i kulde og derfor nemt knækker/flækker..
Og der er mange mange flere typer tape og gode og dårlige ting ved hver slags.

Min pointe er, at man kan aldrig rigtig sige at den her tape er bare go´, for det kommer helt an på formålet og personen der skal bruge den.. (og hvilken tapedispenser den sidder i).

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:50

Jakodan:
Om prisen på tapen er god, kommer rigtig meget an på, hvilken kvalitet der er tale om..

Utrolig godt indlæg Nina.

Et lille tip til jeres hjemmeside. Kunne i ikke være de første til at lave en lille mini wiki om den slags ting, så os dødelige også kan finde ud af at vælge den korrekte tape, eller den korrekte bobleplast og hvad der nu ellers fåes.

For det er ikke ligefrem noget dine konkullegaer praler med at fortælle om.  

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 22:18

Martin Tygsen:

Jakodan:

Utrolig godt indlæg Nina.

Et lille tip til jeres hjemmeside. Kunne i ikke være de første til at lave en lille mini wiki om den slags ting, så os dødelige også kan finde ud af at vælge den korrekte tape, eller den korrekte bobleplast og hvad der nu ellers fåes.

For det er ikke ligefrem noget dine konkullegaer praler med at fortælle om.  

Tak :-) Det er faktisk noget vi har snakket om, at lave en masse artikler om den slags.. fx hvordan vælger man en miljøvenlig emballage, hvordan vælger man bla bla.. Jeg tænkte også på, på et tidspunkt at lave en minibog/hæfte/emballagguide, man kunne downloade, med links til fragtmænd, størrelser på storbrev/maxi berv osv. af nyttige ting.. men har ikke rigtig haft tid, og så tænkte jeg også, at der nok ikke var nogen som gad læse alt det alligevel.
Men god ide at lave det lidt mere som et opslagsværk, også for at få flere besøgende fra google.. Det skal vi da klart have gjort!!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:25

Må jeg være lidt 'off topic'? Hvis ja: Det ville være en rigtig stor hjælp, hvis I skrev vægten pr. kurvert/emballageendhed/meter i informationen på siden.

Jeg pakker normalt i boblekuverter, men så, at der er nogle stivere kartonkuverter. Jeg bestilte nogen (de beskytter selvfølgelig bedre end boblekurverter. Til gengæld var de betydelig tungere, så det kostede en masse i ekstra porto. SÅ nu er jeg tilbage til boblekurverterne, evt. med en ekstra indpakning af bølgepap.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 22:29

Jakodan:
Men god ide at lave det lidt mere som et opslagsværk, også for at få flere besøgende fra google.. Det skal vi da klart have gjort!!

Ja det smarteste ville helt klart være at lave det som et lille wiki opslagsværk, bare med en kort forklaring til de forskellige ting. Så kan du inde fra produkterne linke ud til de enkelte forklaringer. 

Det gavner jo på flere områder som du selv er inde på. Samtidig kommer i til at virke meget troværdige i mine øjne.  

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:33

hvis du køber en palle kan jeg klare en pris på omkring 4½ kr stykket for VIBAC 500/1 Tape, PP-tape, solvent. 48 x 60m Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:24

Godaften alle Aminoer.

Puha, sikke mange indlæg.

Vil lige understrege at det jo blot var et tilbud, og kan ikke lige se hvorfor der er så mange der skal begynde at rakke ned på det. Må indrømme at det virkelig ikke giver mig lyst til at poste noget herinde en anden gang.

Men jeg vil da lige kommentere på dem :)

RBIsolering - Er glad for du har fundet et godt tilbud. Kan være jeg skal købe der næste gang. Var det inkl. moms?

Martin tygsen - Det er ikke med tryk. Og ja, måske en grund til det er så billigt..

Martin - Billigt, men ja som du også selv nævner et ekspeditionsgebyr.

Nina - fedt indlæg! Og jeg kunne ikke være meget mere enig. Kvalitet og pris hænger bare umådeligt godt sammen - og det tror jeg altid det vil gøre.

Janus - kan godt være det blev interessant på et tidspunkt, ellers er det skam et godt tilbud til nogle andre aminoer :)

Igen vil jeg lige sige at jeg syntes nu stadig mit tilbud er okay billigt. Det er mest henvendt til mindre webshops, eller folk der ikke handler så stort ind.
Så vil jeg også lige sige at tapen er god kvalitet, vi bruger den til at lukke kasser med golfbolde, og det klarer den skam perfekt.

Mvh.

Casper Blom.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 06:38

Hvis det bare havde været et tilbud burde den nok havde lagt i kategorien - jeg har et godt tilbud til dig. 

Jeg læste det mere som om du havde ledt efter en billig leverandør og endelig havde fundet en, og så er det naturligt at et par aminoer bryder ind og siger det da sagtens kan findes billigere. Der er ikke nogle aminoer der byder ind og undbyder men kommer med forslag til hvor det ellers kan købes.

Det har jeg svært ved at se er dårlig stil.

Casper Blom:
Martin tygsen - Det er ikke med tryk. Og ja, måske en grund til det er så billigt..

Har i overvejet at bruge tape med tryk, jeg er ikke helt klar over priserne. men synes personligt det giver et rigtig godt indtryk når man får sin pakke fra firmaet. Det er selvfølgelig en lille detalje, men hvis prisen ikke er så forskellig i forhold til normalt pakketape kunne det være en sjov detalje. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:55

Martin Tygsen:

Har i overvejet at bruge tape med tryk, jeg er ikke helt klar over priserne. men synes personligt det giver et rigtig godt indtryk når man får sin pakke fra firmaet. Det er selvfølgelig en lille detalje, men hvis prisen ikke er så forskellig i forhold til normalt pakketape kunne det være en sjov detalje. 

I forlængelse af dette, er der så nogen der har en idé om hvad tape med tryk koster?

Jeg ved at en masse kyndige vil sige at det afhænger af kvaliteten, men jeg aner helt ærligt intet om kvaliteten på tape.... det skal bare klistre godt nok, så det lukker kasserne på vores forsendelser ordentligt Wink Jeg synes jeg har læst om priser fra ca. 14kr rullen ved 360 ruller til 30,- pr rulle for 36 ruller. Er det sådan nogenlunde rigtigt forstået?

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:09

Hej Kirsten,

Der kom jeg digb i forkøbet, for det har vi næsten lige gjort, for en månedstid siden  :-)
Men du har ret, det manglede! Der er dog nogle produkter, som foldekasser, hvor vægten ikke står, da den kan svinge lidt fra produktion til produktion.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)