Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt afrikansk svindelnummer...

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal bare skrive at man er meget interesseret i en handle og de meget gerne på ringe.. Giv dem så nummeret til en organisation hvor man automatisk donerer et par hundrede kr med sit opkald..

Jeg aner ikke om det virker, men hvis det gør er det jo bare godt.

xxx

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:49

Jonas Bentzen:

Metoden er mig bekendt ikke ny. Jeg har flere gange solgt ting på dba.dk (har en computer til salg lige nu), hvor jeg kort tid efter annoncernes oprettelse fik én eller flere generiske henvendelser fra afrikanere. Generiske forstået på den måde, at de virkede som en standardmails, scammeren kan sende ud som svar på alle annoncer, han finder.

Hvis man modtager en engelsksproget mail som svar på ens annonce, og der ikke er nogen tegn på, at afsenderen bor i DK, kan det muligvis være et tegn på fup. Et andet muligt tegn på fup er, når mailen er for generisk: "I like your product, how much do you want for it?" i stedet for det lidt mere specifikke "I'm interested in the Dell laptop you have for sale, but I think XX kr. is too much - my offer is YY kr."

Tråden blev også startet for 1 år siden.....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:26

Hr. Økonomisk Uafhængig:
Det er Nigeria hele tiden.. simply amazing.

Det hedder Viral Marketing og har til formål at fremme interessen for afrikanske turistmål  ... lidt ligesom falske Youtube videoer fra turistforeninger og a-kasser. Vi mangler bare lige at de indrømmer det Cool

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)