Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt sted at få lavet en hjemmeside?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse

Jeg kan godt forstå du spørger. Bare arbejdet med at finde dem, som kan lave en hjemmeside efter dine egne idéer kan være svært. For det er en jungle derude. Rigtigt mange tilbyder løsninger, men hvem kan virkeligt gøre arbejdet godt? Vi endte selv med at vælge en leverandør med gode referencer og som også laver en solid foranalyse, før de går igang. Desuden fik vi en underskrevet kontrakt hvor alle detaljer var nedskrevet med hvad de gør og hvad de ikke gør. Det koster også lidt mere end mange andre men til gengæld er vi 100% trygge, og er ikke i tvivl om at de afleverer en løsning vi er tilfredse med.

Mange faktorer spiller ind. Hvad skal du signalere? Hvor meget af din fremtid afhænger af din hjemmeside?

Jeg er sikker på, at der er mange aminoer, som kan hjælpe dig. Bare husk at samarbejdet og dialogen er vigtig. Det er vigtigt at din "leverandør" forstår dig, ellers sig fra.

Held og lykke!

mvh

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 20:34

Har siddet og tænkt over om jeg skulle poste et svar her, men kunne altså ikke holde mig tilbage.

Robert, jeg ville tage dig mere seriøst hvis du selv fremlagde professionel(t) programmering/design.
At du går ud og angriber andre og ophøjer dig selv giver ikke et positivt syn på dig.

Du skriver på dit website: "vi er bedre og mere kompetante end et reklamebureau eller et tilfældigt IT-hus"
Efter min mening er det ikke et godt salgsargument at nedgøre andre. Du vil efter min opfattelse få meget mere ud af at forklare hvad det er netop du kan, som alle os andre ikke kan.

Nok kan du prale af 11 års erfaring, men kan ikke se hvad den er værd her. No offence.

Dit website er bygget i tables, du har ingen meta-tags, din html er rodet, du bruger ikke alt="" til dine billeder, din menu er bestemt ikke brugervenlig opstillet og du har valgt at lave teksten i billeder(?), du angiver ingen doc-type og jeg kan ikke validate dit site med http://validator.w3.org

Derudover kan jeg ikke finde dit telefon- og cvr-nr på dit site - der står blot:
Tlf.: 00 00 00 00
Fax: 00 00 00 00

Derudover burde du nok køre dit site igennem en stavekontrol.

Nu skal denne tråd ikke handle om at nedgøre dig, men tænk før du taler og se lidt på dig selv, inden du skyder andre ned. ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:14
Paul Det kommer fra manden som faldt i den blå fravebøtte som barn

Hvad nu hvis hans kompetance lå et andet sted end CMS løsning, kodning og validering. Hvad nu hvis han feks er den vilde farve ekspert, hvad skulle du foresten også vide om det, det kunne være han vidste en masse om det psykologiske, måske han er indpiskeren, idemanden, eller kan holde styr på en tidsplan, eller det kunne være han var den person som hentede kaffe og pizza når folkene bag er sulten og tørstig

Lad os nu få det emne op, det kan da kun åbne øjene op for mange af jer ;-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:19
Mk - jeg tror du fuldstændig overser Paul''s pointe.

Som jeg læser indlægget er det ikke skrevet for at vise man skal feje for egen dør først, men mere måden Robert griber situationen an på. Nemlig at stille sig selv højere end andre.

Det er helt klart en debat man kunne bringe på bane, om de folk der nu lever af den slags levere kvalitet, men ærlig talt så er den debat efterhånden tæsket død i uttallige fora, og man må vel bare indse at man ikke bare skal tage den første den bedste.

Sådan er det i alle brancher, forskellen er dog ofte bare at det er rimlig omkostningsfrit at starte et webbureau op hvis man kører med piratkopier og sidder i moooars kælder. Hvor, i andre brancher, ofte kan være dyrt at starte op, ligemeget om man kan sit kram eller ej.

Hvis du mener det er et interessant emne der bør bringes op, så opret en tråd til det, dette er min sidste kommentar i denne tråd :) inden den kommer alt for langt ud, og inden vi spammer alt for mange mailbokses.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:29
Er ganske enig i at hans måde måske ikke er den fedeste, men pointen er jo god nok.

Det handler dog ikke om hvor vidt man er en god webdesigner eller ikke, men handler om, om man forstår hvad webdesign er.

Fordi jeg ikke tager den op er simpelthen fordi jeg gider ikke sidde som den eneste som faktisk arbejder med sådan processer hver dag, og i andre kender intet til det, og høvler mig med jeres viden indenfor jeres enmands firma dagligdag, hvor i som webdesigner er "ekspert" på alle områder. Det er trivielt i længden og har forsøgt et par gange herinde. ;-)

Og inden i går amok så ved jeg godt nogle af jer har firmaer med flere ansatte, det var kun for at provokere en ekstra gang

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:36
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:50
Hej

Hvis du ikke har nogen til jobbet endnu, er du velkommen til at se et par eksempler på de hjemmesider vi har lavet, de er enkle, men jeg synes at budskabet kommer frem...og så kan vi gøre det MEGET billigt... www.ordkompagniet.dk

www.mindworkz.dk

Kærlig hilsen Camilla

Tilmeldt 25. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:15
Hej Lasse

Jeg vil også meget gerne give dig et tilbud på en løsning.

Du kan på www.simplex.dk se hvad jeg har lavet de sidste 6 måneder.

Med venlig hilsen

Steen Christensen

Simplex.dk

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:25
Hej

Jeg har fundet et firma til at løse opgaven for mig og siden er lige om hjørnet :D

Tak for alt.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)