Jeg er igang med at starte et nyt website op. Jeg har ingen erfaring indenfor programmering af websider, så jeg søger en person eller et firma til at lave siden for mig. Jeg skal have lavet det hele! Nogle der har lysten og evnerne til det? Eller nogle som kender et godt firma, som også gerne må være lidt billige? På forhånd tak |
Et godt sted at få lavet en hjemmeside?
Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på martin@venio.dk og fortælle lidt mere om opgaven. |
Hej Lasse, Prøv at beskrive lidt mere hvilken ønsker du har til funktionalitet. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Jeg melder mig også gerne på banen, men som de andre så har jeg også brug for lidt mere info ![]() Du er velkommen til at skrive på nl@nicit.dk Når du nu siger nyt projekt forestiller du dig så at den du vælger skal have betaling eller medejerskab/procenter af omsætning? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Jeg vil gerne hjælpe dig med en billig løsning. Du skriver bare nogle krav til siden, osv. i en mail til jesper@qtag.dk - så kommer jeg med en god amino-pris.. Vil give dig en eksra god pris, hvis vi må bruge dig som reference ;-) Ser frem til at høre fra dig ![]() |
// Jesper Skov
Hej Lasse Jeg ved, at vores med Amino Flemming Lund Sørensen på k5m.dk også laver hjemmesider til en meget fornuftig pris. Prøv at kontakte ham |
Go´weekend |
Vi fra NewRavio.com vil da også gerne tilbyde vores assistance :) Send os en mail til "sales (-) newravio.com" med lidt info, så kommer vi med et tilbud. Mvh Stefan |
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
Hej Lasse, Modsat de fleste andre her kan jeg desværre ikke selv tilbyde dig en sådan ydelse, men Zepcoms eksterne grafiker og webdesigner kan derimod og vi kan på det varmeste anbefale ham. Han er bosat i England og kommunikerer derfor på engelsk (eller russisk hvis det skulle være bedre ![]() |