Robert, kan ikke begribe, hvorfor du skal brase ind i denne debat og indirekte mistænkliggøre hver eneste, af de firmaer der "bød" på opgaven? Hvad får du ud af det? |
Nå, nu bliver jeg lige nødt til at komme med en kommentar til dette indlæg....
Så forleden et indlæg her på Amino med et reklamebureau der tilbød websider og havde et eksempel i følge dem selv på en "professionel" webside. Min første tanke var "hvordan kan man tillade sig at tage penge for sådan en løsning" men på en eller anden måde er jeg sikker på at kunden er glad for sin løsning, Bl.a. fordi kunden ikke ved nok om hvad man kan få, kender mulighederne og lader sig smøre af en god sælger. Så jeg kan på en eller anden måde godt forstå Wedia''s mening. Men jeg undrer mig nu alligevel når jeg nu ser en som Wedia''s webside..?? Hvad er det der gør dig og dit produkt så unik..?? Du sælger det samme som så mange andre, webshop, cms osv. osv.. ( hvem gør ikke det..?? ) Ja undskyld, men jeg forstår ikke helt hvorfor du puster dig sådan op her.. Nu har jeg været din web igennem og kan ikke se så meget som en eneste eksempel på noget af de mange ting du siger du kan. Du har trods alt 11 års erfaring, så et eller andet burde du vel have..
Men som Martin siger har du jo lov til at have din mening.. Men i stedet for at snakke, drop de fine ord og vis hvad du kan...
Hilsen Thomas, der for få år siden aldrig havde forestillet mig at jeg også skulle beskæftige mig med webdesign.. Men som nu også satser på at være blandt de 3-5..
Men som Martin siger har du jo lov til at have din mening.. Men i stedet for at snakke, drop de fine ord og vis hvad du kan...

Hilsen Thomas, der for få år siden aldrig havde forestillet mig at jeg også skulle beskæftige mig med webdesign.. Men som nu også satser på at være blandt de 3-5..