Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt sted at få lavet en hjemmeside?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Robert,

kan ikke begribe, hvorfor du skal brase ind i denne debat og indirekte mistænkliggøre hver eneste, af de firmaer der "bød" på opgaven?

Hvad får du ud af det?

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 00:15
Nå, nu bliver jeg lige nødt til at komme med en kommentar til dette indlæg....

Så forleden et indlæg her på Amino med et reklamebureau der tilbød websider og havde et eksempel i følge dem selv på en "professionel" webside. Min første tanke var "hvordan kan man tillade sig at tage penge for sådan en løsning" men på en eller anden måde er jeg sikker på at kunden er glad for sin løsning, Bl.a. fordi kunden ikke ved nok om hvad man kan få, kender mulighederne og lader sig smøre af en god sælger. Så jeg kan på en eller anden måde godt forstå Wedia''s mening. Men jeg undrer mig nu alligevel når jeg nu ser en som Wedia''s webside..?? Hvad er det der gør dig og dit produkt så unik..?? Du sælger det samme som så mange andre, webshop, cms osv. osv.. ( hvem gør ikke det..?? ) Ja undskyld, men jeg forstår ikke helt hvorfor du puster dig sådan op her.. Nu har jeg været din web igennem og kan ikke se så meget som en eneste eksempel på noget af de mange ting du siger du kan. Du har trods alt 11 års erfaring, så et eller andet burde du vel have..

Men som Martin siger har du jo lov til at have din mening.. Men i stedet for at snakke, drop de fine ord og vis hvad du kan...

Hilsen Thomas, der for få år siden aldrig havde forestillet mig at jeg også skulle beskæftige mig med webdesign.. Men som nu også satser på at være blandt de 3-5..

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:25
Hej

Det er logisk i vil angibe mig og det jeg laver samt det jeg har skrævet på andre indlæg.

Det her er ikke en kongurance hvem er bedst til en opgave, hvem har de bedste kunder eller om du kan li det jeg laver.

Det jeg vil have frem er essensen i hvad det er for nogle mennesker der er her ind og skriver.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:33
Du er lidt svær at forstå, hvorfor jeg spørger lidt mere indtil hvad du mener:

Siger du at de brugere der har lagt et tilbud på denne opgave er "amatører"? Der er rigtig mange både freelancere, webbureau, reklamebureauer, tegnere, trykkere og andet i den genre herinde. Nogle er helt unge andre har været i branchen så længe den har eksisteret.

Så jeg tror ikke du kan gøre det så simpelt som du vil. Der vil altid være nogen der er bedre end andre, også herinde.

Det står Lasse helt frit hvem han vælger, og til hvilken pris. Det smarte ved at indhente tilbud på denne måde er netop han fanger lidt forskelligt, både de studerende der driver lidt freelance ved siden af,og ofte er en del billigere, end de veletablerede bureauer, der har langt flere omkostninger, og derfor også tager en højere pris.

Kvaliteten vil ligeledes også være forskellig, og her drejer det sig både om branchekendskab og analyse, men ligeså meget om smag og behag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:13
De 3-5 stykker som tales om, ligger jo ikke et tilbud herind, så kan vi selv definere om i andre er amatøre eller hvad i nu vil kaldes, men det jo ikke vigtigt.

Men det jo en meget intressant diskution i har gang i, hvis så bare den kan holdes på et ordentligt niveau, og ikke kun niveauet "jeg er bedre end dig, det du viser er noget lort"

Der ligger jo mere i en grafisk identitet end hvad du ser, det ved poptøsen på diskoet også som venter på den som måske ikke er den første med scorereplikken.

Men det jo et stort og intressant emne som ville være cool at diskutere en dag, når nu der er så mange med de intresser herinde :-)

Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 10:37
Hej MK

Jeg er glad for det du skriver.

Det er nemligt det jeg vil opnår.

Det er netop det diskution jeg vil have. det er der som jeg syntes er spendende og udviklende for os alle her ind.

Fx.

Jeg gør det fordi jeg har det her erfaringer derfor ved jeg at dether virker, vi har de her cases på hvorfor det virker.

osv.

Det som discutionen har udviklet sig til det nagative.

Skal vi ikke lige lave op på det ?

Vi er her for at blive klogerer og bedre til det vi laver.. det er jeg.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:53
Altså, det jeg ikke forstår her er hvorfor en person som dig Robert kan nedgøre andre virksomheder når dit eget CMS system tydeligvis er fejlbehæftet. En simpel test viser at cms systemet er modtageligt overfor SQL injections (link eksempel er blevet sendt til din profil), det finder jeg i hvert fald ikke specielt professionelt. Så kan vi ikke sige du undlader at nedgøre andre virksomheder ubegrundet men i stedet prøver at forklare hvorfor du er god, så er det jo op til kunden selv hvem han vil købe hos.
Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 11:46
Hej Michael

Hvorfor har du behov for at nedgør mit CMS eller mit arbejde, for du virker mest kalificeret, har du er CMS der er bedre, eller vil du show off ?

Du skriver "tydeligvis er fejlbehæftet" har du set mit kode ? har du set admin ? har du set det database jeg bruger ? har du set mit flowcart ? hvad basere du din totale konklusion på ?

Er du så genial at du kan regne mit system ud ved at lave en simplet SQL injections en som en elev på teknisk skole lære i sinne første skoledag ? 

Som jeg skrev til MK.  Der er vigtigere at vi opnår et god debat om sagerne isted at skriv.. dit arbejde er noget pis.. og jeg kan tage det fra hinanden.

Jeg har selv erkendt at jeg ikke er af de go, jeg har plads til udvikling, og jeg er her for at være med i udvikling.

Du har ret i det du skriver, men der findes gode og dårlige metoder at skrive sårdan noget på.

Betyder det at jeg skal angribe dit arbejde nu, nej.. jeg er fucking bedre en det. jeg er her for at være med i udvikling, ikke stoppe udvikling !

Jeg ikke tage et eneste navn i munde og nedgørdt en bestemt person. Det er vores branche jeg kigger meget kritisk på.

Ja du har ret at kunde er det som er vigtigt i den har aspect, men det er ikke det discutionen går ud på .. alså det skrev jeg før.

Kunder vælge mig, og jeg har aldrig annonceret, det har jeg heller ikke planer om. Jeg smiler og er glad hver dag, jeg motivere mine ansatte.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:15
Rolig,venner!

Lasse K bad om hjælp til at få lavet et websted, og I har i den grad kidnappet tråden - hold op med det!

Radut, hvis du vil have en generel diskussion om branchen (og jeg er ganske enig med dig i, at det kan være relevant), så start din egen tråd i stedet for at hugge den her. Og det gælder vel egnetlig også alle jer, der for i blækhuset for at forsvare jer i stedet for at starte en ny tråd...

Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 12:23
Tak Ellegaard

Esensen er rigtigt men stedet er forkeret !

Jeg startet sårdan en tråd en af dagerne, for at bygge videre på det vi har snakket om her...

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)