Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt sted at få lavet en hjemmeside?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg sælger CMS løsninger og vil gerne give dig et tilbud. Jeg skrædersyer dem, så det passer til dig...

Kontakt mig på 51 92 50 89

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 17:20

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:31
Kan jeg få en mail til jeres firma, da jeg har lavet en word dokument med en plan over siden, som giver jer et bedre billede over hvad jeg ønsker?
Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:39
min mail er lasse@hedeby.net som også er min messenger....
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 09:44

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 01:58
Hej Lasse,

Vi kan også hjælpe med design + cms.
Send gerne en mail på paul (a) flysolutions.dk
Se evt. www.flysolutions.dk

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:06
Hej ..

Jeg har lige læst det i skrev.. det føldes som en aften på en disco hvor der kommer en total hot pige ind og alle fyr vil have hende med hjem.

Man ham der kommer hjem med hende er ham som giver hende tid, og viser hender at han er så fucking go til det pis.

Lasse, en hjemmeside er en simplet med dyb ting. Jeg kan fide over 1000 hits på jubii der kan fortælle dig hvordan din ny flot webside kan se ud. Det er noget pis. Ud af de 1000 mennesker er da nok kun 3  til 5 der kan enligt finde ud af det og ved hvad de skal bygge til dig.

Det der handler om er at få lavet en side der appelere til din kunder, der få din kunder til at købe noget fra dig. En hjemmeside er et salgsværktøj. Den skal være gennemtænkt, den skal have dybte, den skal have identitet.

Alt det her må ikke koste ret meget da det er ikke en svært procces at få lavet en hjemmeside. Det er ideen dit koncept du skal bruge penge på. Det er det du skal tænke på når du ser et opløg fra en grafiker.

Hvorfor tror du at en identitiet box koster ca 40.000,-

Folk der gennetænker sårdan noget kan bruge mange dage til at finde det korrekte besked din kunder skal have for du kan sælge din vare.

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:27
Kan du ikke prøve skrive dit svar om, med punktsætning. Ikke for at være uhøflig, men har meget svært ved at læse hvad du skriver nogen steder, og vil gerne høre hvad du har at sige!
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:05
Det var dog et underligt indlæg Robert.

Webdesign og programmering af websider, kan, i visse tilfælde være enkelt, ingen tvivl om det. Men dermed ikke sagt det ikke tager tid. Tid koster penge, og derved får man ikke en ordenlig hjemmeside hvis man ikke ønsker at bruge penge på det.

Du siger der kun er 3-5 stykker ud af hver tusinde webbureau/reklamebureau der kan finde ud af at lave en hjemmeside, der lever op til kvaliteten idag, tror du disse 3-5 stykker er de billigste, hvis du gør, tager du desværre grueligt fejl.

Derudover har jeg svært ved at se din sammenligning med et disco, manden efterspørger tilbud på programmering og designudvikling af en hjemmeside, og det er netop det han får. Da han ikke giver særlig mange oplysninger spørger langt de fleste om flere, hvilket Lasse er flink til at sende.

Men du skal da have lov til at have din mening. Gad vide om du selv mener du er en af de 3-5 stykker der kan løfte opgaven.
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:19
Hej Martin

Det er godt at du syntes den er underligt .. det er menningen.

Du har ret i at tid koster penge, men .. helt ærligt folk tage stor summer af penge for design af en webside som oftest ikke lever op til de kunder der ser på den.

Jeg vil ikke sig at en fyr der har en side er en reklamebureau. En firma der ved hvordan markedsføring fungere i gennem mange år, eksprter i psykologi.. ja det er en reklamebureau. Nej det jeg tænker på er alle de mennesker som siger jeg kan da lave en hjemmeside.. køver en template til $20 og laver det om til kunden og tage kr. 10.000 for det .. det holder ikke..

jeg har være med i den her internet løb i 11 år efterhånden..  jeg har undervist og holdt seminar. Det er kun få af dem jeg har set som ved hvad de laver. Alle andre er bare slaver til en ide - set med mine øjne.

Det med disko var et anologi der er beregnet til debat - det er jo et forum.

Jeg er go, men langt fra den bedste og der er plads til udvikling, jeg er ikke en af de 3 til 5. Men det er mit plan at blive det.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)