Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk05 - Thorborg

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil blot sige tak for et super fedt, underholdende samt inspirerende foredrag.
Synd det ikke kunne være længere, men synes alligevel du fik rigtig meget med
og kom godt rundt i de fleste problemstillinger og tanker man har i opstartsfasen.
Gav mig en ordentlig portion ny energi samt inspiration. :)

Til min store overraskelse, fandt jeg ud af damen muligvis har en lille iværksætter gemt i
maven, foredraget satte hvertfald tanker i gang i hende. Super Martin...

Andre der var inde og høre det?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ih for f... Det glemte jeg sgu! Nu fik jeg ellers lokket allemulige til at købe billet. Øv, øv og tre gange øv.

Mon du kan give et lille referat?
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan godt give et referat, hvis det er i orden med Martin?

Men tag ind og se ham, det er sgu en oplevelse. :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Er lige kommet hjem fra messen, havde en lang tur da jeg bor i jylland, men kan kun sige det var alle timerne værd.

Og på vej hjem i toget sad jeg og læste i Iværksætteren ( man fik et blad gratis ved indgangen )

Og halvejs igennem bladet falder jeg nok over en af de sjoveste reklamer i lang tid.

Gæt hvad den var for? ( nemlig ja, det var for Amino )

Reklamen lyder således:

FUCK
Janteloven

Go Amino

Alle iværksættere med nosser mødes her.

www.amino.dk

Ellers vil jeg også lige takke Afront for en super gennemgang af systemet og en hyggelig snak.

Glæder mig til at se en masse ansigter derinde igen næste år.
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også lige kommet inden for døren...også jylland....
 
Super-foredrag af martin...måske arrangørene stiller flere stoler op, næste gang har skal holde foredrag :-)
 
Nåede desværre ikke at se så meget af messen, men det jeg så var da "lige i øjet".....

Alt om både i Danmark

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Og velbekomme Martin..

Og rigtig hyggeligt at møde dig :)
 
Og lad os alle håbe, at Martin nyder sin ferie :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

ILM.

Kunne være interessant hvis du gav et kort referat af hvordan du som stand oplevede messen, og evt senere om det har været det værd. ( hvis det da så nogenlunde kan måles )
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det kan jeg egentlig godt se relevans i.

Lad mig nu slå det fast med det samme. Vi har ikke mange penge at kaste rundt med for tiden, så derfor var vores stand hverken prangende eller flot, der var dét der skulle bruges for at demostrere vores produkt, thats it :)

Vi har lige lanceret version 3 af vores produkt, og ville bruge messen til:

1. Se hvordan det blev modtaget (bruger reaktioner).
2. Evt. få nogle straks ordrer / give nogle demonstrationer.

Efter vores mening fik vi super mange gode spørgsmål. Vi fik på denne måde også testet om vores system kunne tilstrækkeligt i forhold til bruger ønskerne. Det kunne det, så det var positivt. Vi fik mange "Wow/Smart" reaktioner, så det var også positivt.

Vi har nogle strategier med vores produkt. Vi har naturligvis talt med en del om den, men vi har egentlig aldrig fået talt med vores kunder om den. De var mere end positive - egentlig en reaktion der overraskede os.

På det personlige plan har vi fået øvet vores demonstrationsevner. Vi har fundet ud af, hvad folk "tænder" på. Vi er ikke de naturlige sælgertyper. Så det var rart rent menneskeligt, at skulle bryde ud af vores inadvendte roller og iklæde os en udadvendt attitude.

Vi fik også netværket en hel del. Noget vi normalt kun gør med netværk vi kender. Der var mange repræsenteret på messen som vi fik talt med, lavet forhåndsaftaler med osv. Så det var også positivt.

Jeg synes dog helt personligt, at de besøgende var en lidt broget masse. Der var virksomheder, men der var overvejende personer der "måske" gerne ville være selvstændige. Den sidste gruppe er ikke så interessant for os, og det var jo flertallet.

Men for at drage lidt konklusioner for en software virksomhed som os så:

- fik vores produkt en flot anerkendelse vi kun kunne have håbet på
- fik vi mødt en masse spændende virksomheder og personer
- fik bekræftet at vi er på vej i den rigtige retning
- fik øvet vores personlige "sælger" evner


Og dét er jo alt i alt rigtig fint. Så en fin messe, som vi godt kan anbefale.

MEN hvis vi konsekvent skulle gå efter salg ville en "salgs messe" være mere passende.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er lige kommet hjem fra et par dage på bornholm, så jeg kan først svar nu. Jeg kunne følge med på mobilen, men den ville ikke svare, damn!
Tak til jer alle for ros, den er jeg glad for. Jeg fik i første omgang tildelt 20 min, som jeg fik ændret til 30 min og senere til 45 min. Men næste gang, hvis der bliver en sådan, vil jeg meget gerne have 1 1/4 time, det skulle række til det meste :-)
Endnu engang tak for de opmunrende ord.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
haha når man først begynder at følge med over mobilen når man er på ferie, kan man vidst betegnes som nørd ;)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)