4.000 kr. er absolut rimeligt, hvis vedkommende har forstand på entreprisekontrakter. |
Erfaringer omkring Byggestart.dk
Først vil jeg da sige til sagen vdr. byggestart at jeg har været meget tæt på at skulle lige sag an mod omtalte firma da de ikke har overholdt den aftalte der skulle fremlægge indén oprettelse hos dem.. Mit firma blev så aldrig oprettet hos dem men istedet oprettede de mig og sendte mig til advokat fordi jeg ikke ville betale for den såkaldte service hos dem som jeg hele tiden har sagt jeg ikke ønsker. Kan det være mit problem at skulle betale for noget jeg har sagt nej til og de opretter på trods? nej vel!! Sagen slutter så ikke her for i denne sammenhæng bliver jeg vækket kl. lort om natten med en sms (gør jeg stadig trods utallige henvendelser og at stoppe dette) om at jeg ikke modtager tilbud fra dem via min mail osv. osv. Jeg har så sagt til dem at stopper dette ikke har Bt. sagt de meeeeeget gerne vil kikke på den omtalte sag og min advokat også gerne vil! Det harså ikke hjulpet!! I denne sammenhæng har jeg forspurgt rundt omkring hos mine kollegaer hvad de mener og der er faktisk nogen der har et godt samrabejde med dem men ikke nogen god forretning da der ikke er så meget arbejde til dem inden for deres branche!! Der er så også ca. halvdelen der ikke syndtes om dem men nogen må der da være som syndtes om deres ideer om hvordan man skal drive en forretning da de stadig er der. Hvad ang. forsikringer så er det rigtigt nok det der blevet oplyst men vi har en forsikring der dækker både kabler og div. skader mm. som er blevet lavet for min og kundens skyld.. evt. kik på www.entreprenoer.net Best regards Michael ..... |
jeg har købt mig ind hos dem og jeg er ikke tilfreds det startede med at jeg fik sms'er med jobs som ikke havde noget med mit fag at gøre og da de skulle trække pengene over en 3 måneders periode blev alle pengene trukket 3 dage i træk og det var altså lige 20.000 som jeg ikke kunne undvære på en gang og da jeg spurgte om de kunne overføre nogle af pengene tilbage fik jeg bare afvide det kunne ikke lade sig gøre så prøvede jeg at trække mig ud af det men der fik jeg osse afvide at det kunne heller ikke lade sig gøre fordi de lige var opkøbt af et andet firma sikkert fordi det hele var ved at brænde på for dem så et godt råd er at hold jer væk fra byggestart det er ikke pengene værd og desuden endte det med at jeg indtil videre kun har fået 1 job som havde noget med mit fag at gøre og som der sikkert er mange andre firmaer der osse har fået en sms på fordi jeg fik ikke jobbet selvom jeg gav et billigt tilbud
hilsen den der blev taget ved næsen af byggestart |
Nu skriver du ikke hvilken branche du er i men er det i håndværker branchen så har jeg efterhånden så meget arbejde inde at jeg siger nej og det er da ærgeligt at gøre det hvis der er et andet firma der godt kunne bruge noget mere.
Prisen pr. opgave hos mig. 1000000000000000 opgaver = en anbefalet øl en dag vi mødes.
Er det for dyrt?
Du kan kontakte mig på tlf. 26 85 80 83
Er selv fra Vejle |
det lyder billigt, men jeg arbejder desvære kun på sjælland jeg kommer fra kbh. så hvis du har noget arbejde i københavn så er jeg intereseret inden for fugebrancen |
Det virker meget utroværdigt når folk sviner en virksomhed til uden at komme med konkrete klage punkter som virksomheden kan svare på, og det ville vel også være rimeligt at folk der skriver denne slags indlæg selv er villige til at skrive deres navn under klagen. Kan det tænkes at det er konkurrenter til byggestart.dk der har skrevet de ovenstående indlæg? Jeg har i øvrigt selv brugt firmaet i forbindelse med en større ombygning (loftet skulle udnyttes til beboelse), og jeg har selv kun haft gode erfaringer med dem. |
Problemmet er jo ikke dig som kunde men den måde de behandler andre håndværkere på. Om det er for at nedgøre så kan du fandeme tro det er fra min side og faktisk syndtes jeg det du skriver lugter temmelig meget af lakrids... |
Hej Plexsi Med fare for at virke dum bliver jeg nødt til at spørge hvad du mener med at det lugter af lakrids? Og så forstår jeg ikke hvorfor du er anonym her på siden, din klage ville da have betydeligt mere vægt hvis du satte dit navn under den, og så ville virksomheden jo også kunne tage til genmæle. |
Lakrids = lugter lidt og lydder lidt mærkeligt!!! Du er ikke dum ved at spørge,kun sådan lære man nyt!!
Dertil syntes jeg du skulle læse mit indlæg igennem og i det hele taget debatten igennem for et eller andet sted står min hjemmeside da!!
At min profil ikke er opdateret skyldtes at jeg faktisk fandt debatten ved et tilfælde og faktisk ikke bruger siden til så meget andet end det. Istedet for at bruge flere min. på den her side om ting jeg ikke syndtes er rellevant mere bruger jeg den hellere på at udregne tilbud til kunde..
Byggestart er gået konkurs (ikke personligt ment hvis vi skal snakke seriøst for jeg ønsker ingen skal prøve det når de prøver at udleve deres drømme men Kent Mejlkær er jo ikke første gang han laver de nummere som dem her) og det er entligt fint nok.
Du er ikke håndværker så skulle til at fortælle dig hele historien gider jeg ærlig talt ikke.
Læs indlægget igennem og se jeg ikke er den eneste der har samme mening...
Off topic fra min side...Hav en god dag...
|