Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
"Så søgemaskiner er en død and med en Java applet baseret shop." skrevet af Mikkel deMib Svendsen.

Hej Mikkel deMib Svendsen!

Jeg mener ikke, at min løsning har noget at gøre med søgningsmaskiner.

Det er ikke meningen, at mit firma tager sig af markedsføring af mine kunders produkter/hjemmeside. Mit firma leverer kun løsningen.

Deruden baserer min løsning på at de skulle have dere egen hjemmeside. Så det er muligt for dem at markedsføre deres firma/produkter/hjemmeside via søgningsmaskinere. Det er heller ikke nødvendigt at indeksere alt indhold af hjemmesiden.

Om jeg har ret om det?

Chuuuuu

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:45

Det er helt op til dig selv om du vil imødekomme det stigende krav fra indkøbere af webløsninger til at de skal fungere godt i forhold til søgemaskiner, eller ej. men sålænge der er gode alternativer, som fungerer bedre i søgemaskinerne end din løsning, tror jeg du vil opleve stigende problemer med at afsætte poduktet. Men det er naturligvis dit valg. Jeg er langt fra den eneste rådgiver der anbefaler virksomheder at se på søgemaskinevenligheden i de løsninger de køber. Det er langt fra den eneste faktor man skal kigge på men bestemt en af de vigtige.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 21:56
Martin: Du har ikke spildt din tid. Du har helt sikkert lært rigtigt meget og så har du fundet et forum fuldt af rare mennesker, der står klar til at hjælpe dig.

Hej Martin!

Jeg er stadig på en træningsfase. Jeg er altid bange for at diskutere noget, idet jeg voksede op i et udemokratisk land.
Jeg håber at jeg bliver velkommen i det her forum. Det er det første forum, jeg er med.

Chuuuuu

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:20

Hej Thanh

Hvis folk var ligeglade, ville de ikke spilde tid på dig. Du har fået en stor omgang guldkort forærende af rare hjælpsomme mennesker. Så du er mere end velkommen og jeg håber også at du har noget viden, du kan hjælpe andre iværksættere med.

Dbh Martin

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:20

Hej Than

Jeg syntes der er nogle gode pointer i denne debat som man kan tage fat i.
Personligt ser jeg altid udfodringer og muligheder, frem for problemer - og diskussionen lige nu går på 90% af de gængse købere til et e-handelsprogram.
Det folk herinde har fokus på (vi er vel iværksættere) er markedet, og ikke så meget teknikken.

Men ser vi på mulighederne, så tror jeg ligesom andre herinde, at der kan være et marked for en "alternativ" e-handel.
Så er det bare at finde de store fordele i har såsom caching osv. finde de kunder der ønsker dem, og så tage fat.
Det positive er at hvis folk søger en alternativ e-handelsløsning, vil de også betale mere for den.....
Og vælger du at satse på det "alternative" marked, så er du også kommet til det rigtige sted. Der er rigtig mange personer herinde der kan bidrage med inputs til hvem det kunne være, og hvordan de angribes (undskyld - kontaktes)

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   IN''Sync - verdens første ægte software HA-system
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 14:59
Hej René R. Nygaard og andre!

Jeg er rigtigt glad for din e-mail og det lyder meget positivt.

Det vil være meget dejligt, at nogle af aminoerne vil hjælpe mig med at komme på det danske marked. Det et det vigtigste lige nu og jeg vil absolut blive lettet over for min familie og mine venner, hvis firmaet vil have haft nogle kunder.

Jeg arbejder i øijeblikket på et forslag om hvordan vi bedst kan hjælpe hinanden, som jeg vil komme med i næste indlæg i aften.

Vi snakkes ved.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 20:15
René R. Nygaard: "Der er rigtig mange personer herinde der kan bidrage med inputs til hvem det kunne være, og hvordan de angribes"

Hej René R. Nygaard!

Hvordan kan jeg få fat i nogle af de personer og alle de inputs, som du talte om i dit sidste indlæg?

Det er meningen, at jeg vil have nogle samarbejdspartnere, som vil arbejde på at skaffe kunder for mig. De vil tjene 60% af de omsætninger, som de vil have skabt for mig. Dette gælder sålænge kunderne bliver hos os.

Jeg har brug for dine inputs.

Chuuuuu

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:32

[QUOTE]Dato: 10/31/2005 8:15:06 PM Forfatter: Thanh  Det er meningen, at jeg vil have nogle samarbejdspartnere, som  vil arbejde på at skaffe kunder for mig. De vil tjene 60% af de omsætninger, som de vil have skabt for mig. QUOTE]

Start en ny tråd, hvor du beskriver præcist, hvad du søger, og hvad du tilbyder.
Du kan også søge på www.freelancer.dk.
Men du må nok være forberedt på, at sælgere vil have de samme forbehold overfor systemet, som du har mødt i denne tråd, så måske skulle du starte med at udpege din målgruppe præcist: Hvem vil købe sådan et system - set i lyset af konkurrenternes tilbud.

Held og lykke.

mvh Hans
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 20:56
Hans: "Jeg kan derimod godt lide ideen om at deles om udgifterne til betalingshåndteringen"

Hej Hans!

Hvis jeg laver om min e-butiksløsning, så at det kan håndtere betalingsudgifterne, vil du så bruge den?

Hvad synes du ellers min løsning mangler i forhold til andres eller til det, som du ønsker.

De arbejdspartnere, som jeg leder efter er de virksomheder, som beskæftiger sig med web-design og/eller web-hosting, ikke sælgere.

Chuuuuu

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:01
Når jeg engang laver en butik, skal man kunne klikke varen direkte ned i en kurv fra selve siden.
Man skal ikke ud i et firkantet designet ekstrasystem.
Når jeg var kortvarigt interesseret, var det fordi jeg øjnede en mulighed for at komme gratis i gang, men jeg tror ganske simpelt ikke på at dit system kan give mig en indtægt, der står mål med min indsats.

mvh Hans
Side 6 ud af 7 (70 indlæg)