Hej Mikkel deMib Svendsen! Jeg mener ikke, at min løsning har noget at gøre med søgningsmaskiner. Det er ikke meningen, at mit firma tager sig af markedsføring af mine kunders produkter/hjemmeside. Mit firma leverer kun løsningen. Deruden baserer min løsning på at de skulle have dere egen hjemmeside. Så det er muligt for dem at markedsføre deres firma/produkter/hjemmeside via søgningsmaskinere. Det er heller ikke nødvendigt at indeksere alt indhold af hjemmesiden. Om jeg har ret om det? |
Det er helt op til dig selv om du vil imødekomme det stigende krav fra indkøbere af webløsninger til at de skal fungere godt i forhold til søgemaskiner, eller ej. men sålænge der er gode alternativer, som fungerer bedre i søgemaskinerne end din løsning, tror jeg du vil opleve stigende problemer med at afsætte poduktet. Men det er naturligvis dit valg. Jeg er langt fra den eneste rådgiver der anbefaler virksomheder at se på søgemaskinevenligheden i de løsninger de køber. Det er langt fra den eneste faktor man skal kigge på men bestemt en af de vigtige.