Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

monbo.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at sætte min shop op og tænkte det kunne være fint med lidt feedback.

Jeg sælger smykker i sølv og mindre figurer/skulpturer i bronze af eget design..

Shoppen er en ligth-shop fra DanDomain.

Todo:

• Jeg skal have nogle flere billeder ind i min flash-video.
  • Flere produktgrupper

Jeg har lidt problemer med at få søgeordet smykker til at vise siden i Google selv om jeg har forsøgt at optimere på ordet.

Måske er der een med kendskab til SEO der kan komme med en god idé?

Tak.

Vh. Bo Kalvslund

www.monbo.dk - Smykker til kvinder og mænd.

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 16:59

De færreste topper google i løbet af 1-2 uger. Det kræver lang tids finpudsning af ens side, refenrencer m.m for at komme helt til tops på google. Derudover synes JEG at dandomains webshop løsning er super lav kvalitet i forhold til hvad markedet tilbyder. I denne sammenhæng mener jeg både design/udseende mæssigt, men specielt også iforhold til udvalget af muligheder for siden. 

Det er et super pessimistisk indlæg, du skal sikkert nok få solgt nogle varer, men det er sku tydeligt, at det du laver er på hobbyplan og det tror jeg ikke på er vejen frem. Man kan ligeså godt starte op med en for stor løsning (magento evt.) og fremstå proffessionelle, på den måde virker man mere overbevisende over for kunderne :).

Mvh

Nicolai

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:45

Hej Bo. 

Tillykke med din nye shop. 

Lad mig sige det som det er. Hvis du virkelig vil arbejde så bredt som du antyder du vil arbejde - Fra smykker til skulpturer, skal du altså holde tungen lige i munden. 

Som din hovedside ser ud nu, flagrer du rundt, og jeg gætter på din "bounce-rate" (altså de der springer fra uden at klikker videre) er sky-høj. 

Lad mig kort forklare.

Du fokusere på at sælge smykker - men dit topbanner er et legetøjsagtigt fly. Der tænkte jeg, fordi jeg interesserer mig for kommunikation - Nå hvorfor det, men en hvilken som helst anden bruger vil endten ikke bemærke det, eller bemærke det og finde det usammenhængende og forlade siden.

Videre, så det næste er topbanneret til - Smykker, men med baggrundsbillede af blomster - IGEN samme scenarie, endten opdages dette ikke ellers er reaktionen prompte - Forlade siden.  

Hvis vi bare antager at kun 50% opdager denne miskommunikation, ja så er du nede på potentielt 25% af dine besøgende INDEN du overhovedet har vist dine ting. 

Generelt emmer denne side bare af disse ustyrlige - direkte modstridende budskaber og det kan ikke gøre meget andet end at forvirre. 

Dit flashbanner er fint, men der gik faktisk rigtigt længe inden jeg fandt det, og det var fordi jeg ledte specifikt efter det. - Kategorien smykker, hvor flashbanneret ligger, er tomt foruden banneret, og det er igen fuldstændigt misvisende... smæk dog nogle produkter på nedenunder, så der kommer en sammenhæng mellem "lir" og "gear". 

Det var min konklusion efter 3½ minuts besøg på dit site. 

Jeg synes du skal tænke over at splitte dine ting mere op, og satse på at få kvalitetstrafik direkte ind på dine undersider - Smykker, skulpturer osv. Få meget mere styr på din visuelle kommunikation kontra din tekstmæssige kommuninkation... de må ikke modvirke hinanden i så stor grad som de gør nu. 

-Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:07

Det havde været 10 gange flottere vis du havde brugt , noget ligne det banner der ligger under det øverste banner på forsiden med blomsterne , du kan også sætte et look med kvinde - mand - romantiske look , en ting er sikker en legetøjs flyver skal ikke bruges.

Kunne finde ikke kontaktformularen på siden er der sådan en folk har vel spørgsmål.

Kunne godt tænke mig  lidt mere orden på siden.

Har du cvr nummer kunne ikke finde det.på siden ?

Det positive er at designet tilpasser sig små skærme størrelse ,som jeg har.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 21:40

Hej Nicolai

Tak for kommentarerne og kritikken.

Ja jeg har nok valgt den gyldne middelvej med en DanDomain Ligth shop. Jeg er i hvert fald  stødt på et par forhindringer under vejs.

Eks. vis så kan man ikke tildele individuelle titles til alle shoppens sider.

Og så yder de ikke support på css mv.

Men man får jo som regel hvad man betaler for..

De har dog sagt at de overvejer at give mulighed for individuelle titles i en senere opdatering af shoppen.

Mht. til det hobbyprægede : så håber jeg ikke det gælder produkterne....;-))

Jeg er dog ikke helt tilfreds med mine foto.

Tak igen

Mvh. Bo

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 21:51

Hej Karsten

Den sved...

Kill your darlings.

Den der flyver er faktisk ikke så stor endda..

Men tak fordi du fortæller om den måde den virker på.

Jeg havde en ambition om at topbanneret skulle udtrykke noget frihed og "poesi" men jeg kan godt se at det er en upræcis symbolik.

Undersiden "Smykker" er jeg heller ikke tilfreds med - den vil jeg enten forbedre eller overveje om den skal udgå.

Jeg lavede den for at få et ekstra link med titlen "Smykker" som der så skulle indekseres på.

Tak for din analyse som jeg vil læse grundigt et par gange og se om jeg kan konvertere til mere præcis kommunikation.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 21:58

Hej Mikael

Yes - det har jeg også tænkt på - det med nogle flotte billeder af kvinder og mænd - for at få gjort smykkerne mere personlige.

De øvrige kommentarer vil jeg også se at få rettet op på - tak.

..Jeg ønsker mig også en større skærm..;-))

Mvh. Bo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)