Jeg er igang med at sætte min shop op og tænkte det kunne være fint med lidt feedback. Jeg sælger smykker i sølv og mindre figurer/skulpturer i bronze af eget design.. Shoppen er en ligth-shop fra DanDomain. Todo:
Jeg har lidt problemer med at få søgeordet smykker til at vise siden i Google selv om jeg har forsøgt at optimere på ordet. Måske er der een med kendskab til SEO der kan komme med en god idé? Tak. Vh. Bo Kalvslund www.monbo.dk - Smykker til kvinder og mænd.
|
De færreste topper google i løbet af 1-2 uger. Det kræver lang tids finpudsning af ens side, refenrencer m.m for at komme helt til tops på google. Derudover synes JEG at dandomains webshop løsning er super lav kvalitet i forhold til hvad markedet tilbyder. I denne sammenhæng mener jeg både design/udseende mæssigt, men specielt også iforhold til udvalget af muligheder for siden.
Det er et super pessimistisk indlæg, du skal sikkert nok få solgt nogle varer, men det er sku tydeligt, at det du laver er på hobbyplan og det tror jeg ikke på er vejen frem. Man kan ligeså godt starte op med en for stor løsning (magento evt.) og fremstå proffessionelle, på den måde virker man mere overbevisende over for kunderne :).
Mvh
Nicolai