Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS donations tjeneste??

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej onima bagvendt!

er der nogle der har styr på sådan noget sms donations tjeneste halløj. jeg skal tilføje en doner et beløb via sms funktion hvad er der af muligheder?? hvad er billigst?? har kigget på http://www.situs.dk/artikler/donation-sms men ved ikke om det er det helt rigtige, der er trods alt stavefejl, hvilket gør mig usikker på seriøsiteten hos det pågældende firma. men nok om det hvis der er nogen der har andre forslag. :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 08:45

Hej Omar,

Du kan kontakte mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99, så vil jeg gerne forklare dig om mulighederne med SMS donationer..

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:10

er der ikke nogle som kender nogle sms gateways?

eks

hardwire.dk

osv.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

omar:

er der ikke nogle som kender nogle sms gateways?

eks

hardwire.dk

osv.

comsms.dk er genial simpel og nok danmarks billigste.

Den er lavet af compaya.dk som er super nørder med styr på hvad de laver, nok også de billigste.

Ønsker du noget gratis kan du benytte dig af fortumo.dk

De tager dog 50% af indtægter mod at give dig denne gratis service.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:18

super svar. findes der ikke en midt i mellem løsning, altså kan man ikke oprette det for et engangsbeløb og så bare betale en del af indtægten eks hver 3 månede eller oftere??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23

omar:

super svar. findes der ikke en midt i mellem løsning, altså kan man ikke oprette det for et engangsbeløb og så bare betale en del af indtægten eks hver 3 månede eller oftere??

comsms.dk er midterløsnignen, her betaler du et engangsbeløb og for fuld adgang til din egen gateway.

Hver opmærksom på at der er en forsinkelse på 2 måneder i forbindelse med udbetaling til dig. Dette er dansk lov og gælder alle steder.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen,

Eftersom du ikke har lyst til at få hjælp pr. mail, så hjælper jeg da gerne her i tråden. Så kan andre også følge med..

Sådanne SMS tjenester skal opfylde en lang række forskellige lovmæssige krav. Disse krav kan du læse mere om i rammeaftalen, klik her. Jeg skal gerne hjælpe dig med fortolkning af rammeaftalen hvis det skulle have din interesse.

Ved overtakseringer (dine donationer) tager teleselskaberne fra 25-35 % af overtakseringsbeløbet, gateway udbyderen tager lige fra 20 til 30 % af det resterende beløb og til sidst skal du betale for SMS-beskeden (MT prisen) og de ligger fra 0,23+ DKK ex moms.

Hvis du forestiller dig, at dine brugere/kunder skal donere 100 kr, så vil regnestykket se sådan ud:

100 x 0,8 (25 % moms fratrækkes) x 0,7 (30 % fratrækkes til operatøren) x 0,8 (gateway udbyderens andel) - 0,23 (MT prisen = SMS beskeden) =44,57 DKK ex moms (din indtjening)

Håber ovenstående hjælper dig lidt videre.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:03

okay håber jeg må bruge dit svar som argument for hvorfor vi i den pågældende indsamling ikke skal benytte sms servicen ;-) syndt for folk hvis de vil donere 100 kr til den stakkels syge pige, at så pigen kun ender med at få 44kr og resten er så brugt på drift og fortjenste til to andre parter.

super svar har givet dig top karakter ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13

SørenLarsen:

Hvis du forestiller dig, at dine brugere/kunder skal donere 100 kr, så vil regnestykket se sådan ud:

100 x 0,8 (25 % moms fratrækkes) x 0,7 (30 % fratrækkes til operatøren) x 0,8 (gateway udbyderens andel) - 0,23 (MT prisen = SMS beskeden) =44,57 DKK ex moms (din indtjening)

Jeg er meget kritisk over for det regnestykke og det kan godt være det er faktum med donationer, som godt nok er den eneste overtaksering service man kan bruge til at suge 100,-

MEN du kan få en MEGET højere udbetaling en den du snakker om her. du kan komme ned at have en udgift på 2-3 ,- pr 10,- der ryger afsted på sms.

Kan godt være det ikke gælder for donationer, men så er det jo bare at få kunden til at købe noget istedet. Det kan være et klistermærke eller et "jeg hjalp" logo de kan smide på deres hjemmeside. Så er det ikke donationer bare meget dyre produkter. Men det burde ikke være svært at sælge hvis indtægten går til noget folk vil støtte.

Jeg mener du kan tage op til 75,- når det er salg. Og sælger du klistermærker kan folk jo bare købe 2 gange så er det 150,-

På denne måde slipper du også for en MASSE bøvl og regler det kræver for at få oprettet en donations service på sms.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 18:23

Christian Senna:

SørenLarsen:

Jeg er meget kritisk over for det regnestykke og det kan godt være det er faktum med donationer, som godt nok er den eneste overtaksering service man kan bruge til at suge 100,-

MEN du kan få en MEGET højere udbetaling en den du snakker om her. du kan komme ned at have en udgift på 2-3 ,- pr 10,- der ryger afsted på sms.

Kan godt være det ikke gælder for donationer, men så er det jo bare at få kunden til at købe noget istedet. Det kan være et klistermærke eller et "jeg hjalp" logo de kan smide på deres hjemmeside. Så er det ikke donationer bare meget dyre produkter. Men det burde ikke være svært at sælge hvis indtægten går til noget folk vil støtte.

Jeg mener du kan tage op til 75,- når det er salg. Og sølger du klistermærker kan folk jo bare købe 2 gange så er det 150,-

Hej Christian,

Hvis du kan få udgiften ned på 2-3 kr pr. 10 kr, så vil du blive en meget stor konkurrent til hele branchen Stick out tongue

- Kan du udbyde hvordan det kan lade sig gøre?

Ifølje af den nye rammeafte kan mobilbrugerne købe produkter med en salgspris på op til 225 kr.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)