Jeg har aldrig haft success med noget, jeg har ingen kapital og jeg er altid på udkig efter lånemuligheder Jeg har prøvet at sælge LR international produkter samt Cabouchon smykker uden held, jeg er den elendigste sælger af mig selv om mine ellers mange gode ideer som det lykkes for andre at tjene penge på Jeg har nu i flere år prøvet at få nogen med på at hjælpe mig med at starte en forening/organisation der skal hjælpe sygdomsramte og fattige børnefamilier (det er ikke nemt, når man selv er en af slagsen) Jeg kan ikke lave en homepage hverken med eller uden betalingslink og jeg kan ikke betale mig fra at få det gjort Lige nu har jeg kontakt med de dejligste musikere far og søn, især sønnen der både kan spille harmonika, guitar og el-orgel er et guldæg og de burde spille på en restaurant hver aften i stedet for at spille af og til i Nyhavn på gaden Dejlig restaurant i Hvidovre er sat til salg her på Amino for kun 375.000 kr, men hvor skaffer man lige kapital til den ? og ville det bare blive endnu en nedtur for mig ? Lige nu er både far og søn i deres hjemland og sønnen har haft udgifter til hans 2 syge børn, så vidt jeg kunne forstå skulle de betale for at komme på hospitalet p g a noget allergi og i deres land koster det penge, så de penge han skulle have haft til at rejse til Danmark igen er brugt og jeg mangler endnu engang kapital både til at hjælpe med at han kan komme tilbage til Danmark, men også med at hjælpe at de kunne få ordentlig gang med at blive promoveret til en god musiker karriere enten ved at spille på restaurant, til fester eller få udgivet en CD/DVD og hvem kender til de reklamer der bliver gjort på tv for at folk så kommer til lommerne. Jeg undrer mig hver gang over hvordan folk har kapital til at promovere eksempelvis en musiker med nyudgivet CD/DVD senest den dejlige Mohammed Ali med sangen Rocket, hvem hjælper Mohammed Ali ? for han har næppe kapitalen selv Er der nogen her der kan og vil hjælpe ? først med lidt økonomi og Måske I har lokaler og medarbejdere der trænger til eftermiddagshygge og derfor vil lave et arrangement, hvor de kunne komme og spille eller måske nogen har en eller flere restauranter, hvor de kunne få lov til at spille, blandt andet kan de spille Kim Larsens Den allersidste dans før vi går hjem Det skal følges helt til dørs til den økonomiske succes indtræffer om ikke andet så for far og søn Hvem kan og vil hjælpe, så jeg også kan føle lidt success ved bare at have hjulpet nogle andre
|
Kære Forslag,
Tillad mig at være helt ærlig her:
Dit indlæg lugter så langt væk af opgivenhed og mangel på entusiasme, så jeg nærmest løber skrigende bort. Naturligvis kan jeg godt se, at du har hjertet på rette sted og du gerne vil hjælpe den pågældende far og søn. Når det så er sagt, så indser jeg også, at du nok ikke er den rette til at hjælpe dem.
Hvis jeg gav dig 375.000 til en restaurant i Hvidovre, så ville det vare max to mdr før du havde kørt den i sænk. Og hvorfor? Fordi du alene tænker på, at det kunne være hyggeligt at drive en restaurant, men ikke har gjort dig de fjerneste tanker om, HVORDAN du kan gøre det til en SUCCES. Hvordan vil du gøre en forskel? Hvordan vil du vinde kapløbet om kunderne? Hvilket koncept ville du lave? Hvilke utraditionelle tiltag ville du indføre?
Der er intet i dit indlæg, der fortæller mig noget - andet end at du rent faktisk er en fiasko. Og hvis du selv tror på det, så bliver du heller aldrig andet end en fiasko.
Der skal helt andre boller på suppen. Du skal finde noget, som du begejstres for og som du bare død og pine vil have skal blive en succes. Noget, der vil gøre at du vil leve på en sten, indtil du har fået succes med det. Du skal kunne gå igennem ild og vand for det, fordi du ved, at det kan blive noget godt og stort.
Hvor er begejstringen? At du vil hjælpe en far og søn er fint, men som jeg ser det, så er du mere lig en fantast, der sender penge til Nigeria, end een der kan gøre en forskel for dig selv og andre.
Kom ind i kampen og gør en forskel!
Med venlig hilsen
Flemming
PS: Jeg ved godt at mine ord lyder hårde, men de er velment og jeg håber at det åbner dine øjne.