Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aldrig haft success med noget

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har aldrig haft success med noget, jeg har ingen kapital og jeg er altid på udkig efter lånemuligheder

Jeg har prøvet at sælge LR international produkter samt Cabouchon smykker uden held, jeg er den elendigste sælger af mig selv om mine ellers mange gode ideer som det lykkes for andre at tjene penge på

Jeg har nu i flere år prøvet at få nogen med på at hjælpe mig med at starte en forening/organisation der skal hjælpe sygdomsramte og fattige børnefamilier (det er ikke nemt, når man selv er en af slagsen)

Jeg kan ikke lave en homepage hverken med eller uden betalingslink og jeg kan ikke betale mig fra at få det gjort

Lige nu har jeg kontakt med de dejligste musikere far og søn, især sønnen der både kan spille harmonika, guitar og el-orgel er et guldæg og de burde spille på en restaurant hver aften i stedet for at spille af og til i Nyhavn på gaden

Dejlig restaurant i Hvidovre er sat til salg her på Amino for kun 375.000 kr, men hvor skaffer man lige kapital til den ? og ville det bare blive endnu en nedtur for mig ?

Lige nu er både far og søn i deres hjemland og sønnen har haft udgifter til hans 2 syge børn, så vidt jeg kunne forstå skulle de betale for at komme på hospitalet p g a noget allergi og i deres land koster det penge, så de penge han skulle have haft til at rejse til Danmark igen er brugt og jeg mangler endnu engang kapital både til at hjælpe med at han kan komme tilbage til Danmark, men også med at hjælpe at de kunne få ordentlig gang med at blive promoveret til en god musiker karriere enten ved at spille på restaurant, til fester eller få udgivet en CD/DVD og hvem kender til de reklamer der bliver gjort på tv for at folk så kommer til lommerne. Jeg undrer mig hver gang over hvordan folk har kapital til at promovere eksempelvis en musiker med nyudgivet CD/DVD senest den dejlige Mohammed Ali med sangen Rocket, hvem hjælper Mohammed Ali ? for han har næppe kapitalen selv

Er der nogen her der kan og vil hjælpe ? først med lidt økonomi og Måske I har lokaler og medarbejdere der trænger til eftermiddagshygge og derfor vil lave et arrangement, hvor de kunne komme og spille eller måske nogen har en eller flere restauranter, hvor de kunne få lov til at spille, blandt andet kan de spille Kim Larsens Den allersidste dans før vi går hjem

Det skal følges helt til dørs til den økonomiske succes indtræffer om ikke andet så for far og søn Wink

Hvem kan og vil hjælpe, så jeg også kan føle lidt success ved bare at have hjulpet nogle andre Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:53

Kære Forslag,

Tillad mig at være helt ærlig her:

Dit indlæg lugter så langt væk af opgivenhed og mangel på entusiasme, så jeg nærmest løber skrigende bort. Naturligvis kan jeg godt se, at du har hjertet på rette sted og du gerne vil hjælpe den pågældende far og søn. Når det så er sagt, så indser jeg også, at du nok ikke er den rette til at hjælpe dem.

Hvis jeg gav dig 375.000 til en restaurant i Hvidovre, så ville det vare max to mdr før du havde kørt den i sænk. Og hvorfor? Fordi du alene tænker på, at det kunne være hyggeligt at drive en restaurant, men ikke har gjort dig de fjerneste tanker om, HVORDAN du kan gøre det til en SUCCES. Hvordan vil du gøre en forskel? Hvordan vil du vinde kapløbet om kunderne? Hvilket koncept ville du lave? Hvilke utraditionelle tiltag ville du indføre?

Der er intet i dit indlæg, der fortæller mig noget - andet end at du rent faktisk er en fiasko. Og hvis du selv tror på det, så bliver du heller aldrig andet end en fiasko.

Der skal helt andre boller på suppen. Du skal finde noget, som du begejstres for og som du bare død og pine vil have skal blive en succes. Noget, der vil gøre at du vil leve på en sten, indtil du har fået succes med det. Du skal kunne gå igennem ild og vand for det, fordi du ved, at det kan blive noget godt og stort.

Hvor er begejstringen? At du vil hjælpe en far og søn er fint, men som jeg ser det, så er du mere lig en fantast, der sender penge til Nigeria, end een der kan gøre en forskel for dig selv og andre.

Kom ind i kampen og gør en forskel!

Med venlig hilsen

Flemming

PS: Jeg ved godt at mine ord lyder hårde, men de er velment og jeg håber at det åbner dine øjne.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:55

Personligt vil jeg se det som en success at få fundet alternativ beskæftigelse til dine to gademusikanter, el-orgel er nu engang noget af det absolut bedste til at skræmme kunder væk!

Har du ikke et arbejde selv, så start med at lægge f.eks. 500 kroner (eller hvad du nu kan undvære) til side hver måned.

Så har du hurtigt en lille opsparing du kan bruge til velgørende formål, eller hvad du nu finder på til den tid.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:01

Flemming1970:

Kære Forslag,

Tillad mig at være helt ærlig her:

Dit indlæg lugter så langt væk af opgivenhed og mangel på entusiasme, så jeg nærmest løber skrigende bort. Naturligvis kan jeg godt se, at du har hjertet på rette sted og du gerne vil hjælpe den pågældende far og søn. Når det så er sagt, så indser jeg også, at du nok ikke er den rette til at hjælpe dem.

Hvis jeg gav dig 375.000 til en restaurant i Hvidovre, så ville det vare max to mdr før du havde kørt den i sænk. Og hvorfor? Fordi du alene tænker på, at det kunne være hyggeligt at drive en restaurant, men ikke har gjort dig de fjerneste tanker om, HVORDAN du kan gøre det til en SUCCES. Hvordan vil du gøre en forskel? Hvordan vil du vinde kapløbet om kunderne? Hvilket koncept ville du lave? Hvilke utraditionelle tiltag ville du indføre?

Der er intet i dit indlæg, der fortæller mig noget - andet end at du rent faktisk er en fiasko. Og hvis du selv tror på det, så bliver du heller aldrig andet end en fiasko.

Der skal helt andre boller på suppen. Du skal finde noget, som du begejstres for og som du bare død og pine vil have skal blive en succes. Noget, der vil gøre at du vil leve på en sten, indtil du har fået succes med det. Du skal kunne gå igennem ild og vand for det, fordi du ved, at det kan blive noget godt og stort.

Hvor er begejstringen? At du vil hjælpe en far og søn er fint, men som jeg ser det, så er du mere lig en fantast, der sender penge til Nigeria, end een der kan gøre en forskel for dig selv og andre.

Kom ind i kampen og gør en forskel!

Med venlig hilsen

Flemming

PS: Jeg ved godt at mine ord lyder hårde, men de er velment og jeg håber at det åbner dine øjne.

Flemming du har så meget ret Yes

Forslag, du skal finde noget at lave som du brænder for, og ik blot fordi andre har succes eller andet. Og husk "du kommer aldrig foran, ved at gå i andres fodspor"

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:17

Tak til alle for foreløbige svar

Nej jeg vil ikke sende penge til Nigeria, for jeg har ikke nogen Big Smile og jeg har korset mig over at folk har sendt mere end 500.000 kroner afsted uden at stoppe op og tænke at de blev snydt, så vandet drev af dem

Leve på en sten, det gør jeg hele tiden og ja jeg skal og vil hjælpe far og søn, det vil være en succes for mig Big Smile

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:23

Jeg kalder dette indlæg selverkendelse - men måske også mangel på realisme.

Brænder du for at hjælpe andre, eller brænder du for at få succes ? Hvis du kunne opnå begge ting, men også selv skulle gøre en indsats, ville du så kunne det ?

Succes kommer ikke af sig selv, og det kan andre ikke "hjælpe" med - men succes kommer når man er tilfreds med egen indsats, og har opnået det man gerne ville - ved selv at gøre noget.

Det er heller ikke succes at vinde i lotto, men held Cool

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 17:34

Hej Froslag.

Du skriver:

Dejlig restaurant i Hvidovre er sat til salg her på Amino for kun 375.000 kr, men hvor skaffer man lige kapital til den ? og ville det bare blive endnu en nedtur for mig ?

Hvis du allerede nu, inden du er gået igang med projektet er bange for endnu en ned tur, så bliver det også en nedtur.. Det mentale skal være helt på plads, og man skal gøre det med den tanke om man kan skabbe noget unikt og det ville få succes...!

Jeg har ikke selv prøvet det her, men måske noget NLP kunne hjælpe dig? Eller nogle succes-coaches ville kunne sparke lidt gang i din mentale frame situation.. Du bliver som sagt nød til at tro på du kan skabbe succes for at kunne få succes..

Jeg kan helt sikkert godt se dine intentioner er rigtig gode med at hjælpe far og søn.. Men Succes er ikke noget der bare står og banker på døren, du er selv herre for at skabe succes i dit liv.

f.eks. Vil du aldrig scorer din drømmekvinde hvis du går hen og snakker med hende og du har ideen om at du ikke er god nok til hende, Nej du skal fandme tro på at du er manden der kan rive hende rundt og du er lige præcis det hun søger!

Jeg ønsker dig dog held og lykke med det hele, og er sikker på at du nok skal få lidt succes hvis bare du selv tror på det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36

Du vil meget gerne hjælpe de andre.... Men her kommer en opvågning til dig. 
Du kan IKKE hjælpe andre før du kan hjælpe dig selv.

Du er inde i en "skrue uden ende"... Du vil ha succes samtidigt med at du vil hjælpe andre. Newsflash. Man bliver ikke rig af at give penge til folk i nød, selvom det er en smuk gestus.

Har du et arbejde? Har du en indkomst?
Du fokusere på at du ingen penge har. Fokuser i stedet på hvorfor du ingen penge har. Og fokuser på at få penge. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:39

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:53

Hvad er succes det er at opnå det resultat man ønsker , sætter du målsætning at starte en restaurant med har ingen penge - sikkerhed så du kan låne penge , er det svært opnå dette resultat

Har du arbejde i forvejen er det lettere at låne penge , vis du ikke har arbejde må du finde en du starte denne virksomhed op med .

Har du arbejde beholde det og start denne virksomhed op og knokle et stykke tid med 2 arbejde succes kommer ikke af sig selv.

Du kan også opspare et beløb op som en af de andre forslog lig til siden hvad du kan hver måned .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)