Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam på Amino

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Jeg har netop slette kære Vivian. Geeked

Øv. Man bliver jo helt nysgerrig om hvad hun skrev til jer :-)

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 12:48

Jesper G:
Øv. Man bliver jo helt nysgerrig om hvad hun skrev til jer :-)

Svært at sige - det var formuleret på rigtig skidt engelsk. Min blev slettet på stedet Hmm

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

På trods af jeg sikkert er sluppet billigt føler jeg mig aligevel lidt snydt over ikke at have fået mails fra kvindelige beundre. Det en opfordring der gerne må tages op. Helst af enker fra nigeria der lige har arvet en mindre medicinal industri

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ingen skal snydes...

Her er noget af det vivian har efterladt på en amino blog, det minder meget om mailen:

Hello,

I have seen your mail on the guestbook very interesting and i want to use this opportunity for us to do introductions between as it is going to be a very good time for me tell something very person,and also to give you more details about myself

cares Vivian (vivianaugustine@yahoo.com)

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mmmmh syntes det ser bekendt ud. Er ret sikker på hun har skrevet til mig før, men det blev aldrig til noget.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:02

Og til dem der ikke er så gode til engelsk, kommer her en Google Translate oversættelse i nogenlunde samme kvalitet som originalen :)

"Jeg har set din mail på guestbook meget interessant og jeg vil gerne benytte denne lejlighed for os til at gøre introduktioner mellem som det vil være en meget god tid for mig fortælle noget meget person, og også give dig flere oplysninger om mig selv"

Der er sgu gået en tekstforfatter tabt i den person :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:03

Janno Damgaard Lassen:

Ingen skal snydes...

Her er noget af det vivian har efterladt på en amino blog, det minder meget om mailen:

Hello,

I have seen your mail on the guestbook very interesting and i want to use this opportunity for us to do introductions between as it is going to be a very good time for me tell something very person,and also to give you more details about myself

cares Vivian (vivianaugustine@yahoo.com)

Peter (Peter-Revisor) har modtaget en tro kopi af ovenstående her i dag...så han har også en beundrer(inde) Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:06
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:14

Da det åbenbart er eftertragtet at få denne form for henvendelser, vil jeg forslå at disse tilbud fremover kun kan tilgå medlemmerne af en betalingsdel af Amino - således at vi gratister snydes!!!Big Smile

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:13

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)