Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Looking for a Business Partner For Europe.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

 

Hvad angår hendes kritik af disse patches, så er det jo ikke sådan, at vi alle selv skal have opfundet et produkt før vi kan tillade os at give andre produkter kritik. Det står enhver frit for at ytre deres mening om produkter på markedet.

Ja da! - Men nu tænker jeg ikke kun specifikt på de patches - jeg ser et udpræget og helt igennem usagligt negativt mønster i Delindas indlæg i forhold til denne kategori på Amino.

Jeg har ikke taget stilling til de patches. Vil se dem, mærke dem, evaluere dem firsthand - det er sådan jeg er ;-) - og det giver spændende oplevelser - og en helt anden fornemmelse af nye produkter på vej - især indenfor Network Marketing. Har set produkter der virkelig har præsenteret sig helt ekstremt flot på web - og når man så står med samme produkt i hånden, så ændrer tingene sig med et slag - ligesom jeg har set produkter der virkelig ser kedelige ud, som bliver langt mere interessante når man får dem hjem, kan føle eller smage m.m. - og når vi taler om wellness produkter: Evaluere - funker det eller not... netop her har jeg helt målbare benchmarks - hvor jeg på "egen krop" hurtig får en fornemmelse for effekt eller ej.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

... og når vi taler om wellness produkter: Evaluere - funker det eller not... netop her har jeg helt målbare benchmarks - hvor jeg på "egen krop" hurtig får en fornemmelse for effekt eller ej.

Fik ikke med at jeg selvfølgelig forholder mig til INGREDIENSERNE forud... ;-)

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

"Evaluere - funker det eller not... netop her har jeg helt målbare benchmarks - hvor jeg på "egen krop" hurtig får en fornemmelse for effekt eller ej."

Problemet vi ofte ser her på bjerget (les: Skandinavien) er at om produktene inneholder noe der gjør at vi faktisk kan få en hurtig fornemmelse av at de hvirker, så inneholder de noe der gjør at de ikke blir godkjente her. Ellers så anbefaler jo de fleste at produktene skal brukes over 90 dager for å gi en meningsfylt effekt.

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no
Skype: amoinvest

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)