Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Looking for a Business Partner For Europe.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hanstholm
Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe well I don't need proof for I have seen and tested the products, I am not here to argue about if he is a Nobels winner or not, he's just an engineer who has dr. stamp and uses it.. as would I.

The products work and that's the main thing.. I've got friends and family with psoriasis which have seen much change in few months because of wearing the patches.

The four stages of belief for a revolutionary technology are:

1. Too good to be true, don't waste my time.

2. Interesting but not for me.

3. I knew that was a good idea.

4. I wish I had thought of it first.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor, du forstå helt sikkert dansk - det er jeg sikker på - siden du har fundet vej til et DANSK forum - et godt råd for en anden god gangs skyld, så husk at Amino.dk er et forum - og ISÆR derfor ryger du i en omgang seriøs sabling - og du er rent ind i et par af dem af ALTID er hurtig på tasterne.

Forholder mig passiv i forhold til at vurdere eller danne en mening om LifeWave, all that being said: Så er det bare ikke god stil at reklamere sig til søgning efter potentielle partnere via Amino i dette forum - du skulle istedet gå under "kontakter" - og være helt fuldstændig KISS i din fremgangsmåde.... og så efterfølgende være ekstrem pro og skarp i opfølgningsprocessen, for ellers er det sabling - ingen her afholder sig fra at hænge andre udøvere at Free Enterprise til tørre...

Du er den der ved bedst om I har nogle gode produkter - for du har selvfølgelig evalueret dem - ligesom Flemming1970, Delinda og øvrige fanatiske kritikere er dem der ved bedst om det DE sælger og markedsfører virker på deres områder - med al sandsynlighed same-as-everyone-else-is-selling, men når bare de hver især har en sund forretning med gode ydelser og produkter - som de ligger navn til - ja, så har hverken du, jeg eller alle mulige andre iværksættere grund til at kaste os over dem som frådende hunde.

Årsagen til du bliver savet i småstykker, skyldes din fremgangsmåde... det er vand på deres mølle ;-)

 

Mvh.

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kristinn Thor i just thought up a perfect marketing gimmick for your operations!

Buy our shit today and not tomorrow otherwise you'll end in deep sorrow, and be eating like a person with downs syndrome until your body is a big as the millennium Dome.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

delinda:

Buy our shit today and not tomorrow otherwise you'll end in deep sorrow, and be eating like a person with downs syndrome until your body is a big as the millennium Dome.

Delinda, jeg ked af at skrive det: Men du er ubetinget den mest latterlige debatør på Amino.dk jeg endnu har måtte læse svar, meldinger og tråde fra! - Var just omkring din Zymio website - og der skal jeg da lige love for du har nogle "mystiske" produkter igang - så den omgang stenkast-når-du-selv-bor-i-glashus er altså helt off the grid.

Har du ædt nogle af dine egne sager - siden du fyrer sådan en bemærkning af?

Ganske rigtigt, så er der i denne tråd basis for at save lidt i Kristinn, da hans "reklame" kun giver ballade - det er set før, flere gange - og det bliver ikke sidste gang, men at drage sammenligninger med udviklingshæmmede, så er du altså for langt ude.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse tak for komplimentet! (ja jeg tager det helt seriøst som et kompliment når det kommer fra en MLM pusher!)

når det så er sagt så var det måske nok lidt for hårdt, det kan jeg godt se nu.

Han Pissede mig bare af, ved at forsvare sit produkt imod videnskabelige beviser.

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Burholt:

 Var just omkring din Zymio website - og der skal jeg da lige love for du har nogle "mystiske" produkter igang - så den omgang stenkast-når-du-selv-bor-i-glashus er altså helt off the grid.

Har du ædt nogle af dine egne sager - siden du fyrer sådan en bemærkning af?

Hej Lasse,

Det skal lige anføres, at ingen af de produkter er færdige eller på vej ud i markedet. Ligeledes er de fleste under research og er alene et udtryk for, hvad der forskes i. Der er heller ingen, der har omtalt de produkter på noget tidspunkt, da det ikke har været til debat. Produkterne er ikke til salg og kommer det heller ikke i nærmeste fremtid.

Med venlig hilsen

Flemming

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Det skal lige anføres, at ingen af de produkter er færdige eller på vej ud i markedet. Ligeledes er de fleste under research og er alene et udtryk for, hvad der forskes i. Der er heller ingen, der har omtalt de produkter på noget tidspunkt, da det ikke har været til debat. Produkterne er ikke til salg og kommer det heller ikke i nærmeste fremtid.

Dvs. Delinda i princippet henter investorpenge ind til noget som måske slet ikke giver afkast på bundlinien... (bemærk - jeg burde nok finde tråd eller andet der forklarer den sammenhæng du lister, Flemming)

Synes da det alt andet end god stil - uden omsvøb som Delinda gør - at sable produkter som allerede er på markedet, når hun ikke har noget som helst selv... det hænger ikke sammen i min bog.

Det var så at sige pointen med det jeg skrev ;-)

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Delinda, jeg ked af at skrive det: Men du er ubetinget den mest latterlige debatør på Amino.dk jeg endnu har måtte læse svar, meldinger og tråde fra! ...

Jeg er ked af at måtte give Lasse ret, men det er altså meget længe siden (hvis nogensinde) jeg har set et konstruktivt indlæg eller en konstruktiv kommentar fra dig, Delinda. Du vil klart vinde mere anseelse på dit navn hvis du udskiftede din avatar med noget andet og kom med nogle fornuftige indlæg på mere end én linje, der rent faktisk kunne være andre Amino'er til hjælp.

I øvrigt er jeg ked af, hvis jeg kaprede tråden og jeg har ingen kommentarer til det oprindelige indlæg, da det ligger langt uden for min vidensphere...heldigvis Wink

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Burholt:

Dvs. Delinda i princippet henter investorpenge ind til noget som måske slet ikke giver afkast på bundlinien... (bemærk - jeg burde nok finde tråd eller andet der forklarer den sammenhæng du lister, Flemming)

Hej Lasse,

Delinda har ikke hentet investorpenge til nogen af de produkter, der er listet på den hjemmeside. Længere er den ikke.

Hvad angår hendes kritik af disse patches, så er det jo ikke sådan, at vi alle selv skal have opfundet et produkt før vi kan tillade os at give andre produkter kritik. Det står enhver frit for at ytre deres mening om produkter på markedet.

Jeg deler iøvrigt hendes opfattelse af disse patches, da jeg har meget svært ved at tro, at en patch virker udenpå tøjet. Bare det, at plasteret ikke engang kommer i kontakt med huden, gør hele ideen ret underlig. I forvejen er det meget svært at få medikamenter til at blive optaget gennem huden på en rimelig tid, så når der ikke engang er kontakt, så begynder det godt nok at blive lidt for mystisk for mig.

Endelig, så virker det en smule misvisende, at Thor beretter om hvordan hans familie har oplevet bedring for psoreasis - men de produkter, som står listet på hans hjemmeside ikke nævner psoreasis med et ord.

Med venlig hilsen

Flemming

 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)