Hejsa... For et par dage siden lavede jeg i ren kedsomhed siden www.testmobil.dk - Sådan for sjov med lidt anmeldelser af mobiltelefoner, få at se hvor meget trafik jeg kunne skaffe organisk fra google. Nu har jeg så fået mobiltest.dk på nakken, og de snakker om de har varemærke beskyttet navnet.. Og noget med sø og handelsretten.... Jooo det. Nå men, de siger jeg skal ændre domæne.... Fint nok? Eller er det? Det har aldrig været min hensigt at kopiere deres side, eller ligge tæt op af deres navn. Mit domænenavn er et rent tilfælde, det var bare det første korte navn som relaterede til min side, som jeg lige kunne finde på. Kan de tillade sig at skræmme mig? Jeg fjerner min side lige med det samme, hvis de har en lille smule ret! Men hvis det bare er en skræmmetaktik, så syntes jeg det er latterligt... Arg og skal til at på ferie... Ved slet ik om jeg kan nå at fjerne siden... Kunne bare godt tænke mig lige hurtigt at få klarhed på problemets omfang inden jeg køre på ferie... Håber nogen har et indput? Mange tak :) |
Jeg tror du skal fjerne den Jeg kom også til at lave en side der hed momslet.dk der fik jeg også letmoms.dk på nakken.. hehe