Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino kartotek over virksomheder

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:

Bautik:

Den gik igennem og du er smidt ind i Emballage kategorien! :)

Takker :-) Kan se at teksten jeg fik lavet åbenbart var for lang, så det hele ikke kom med - kan man rette i det bagefter og gøre teksten kortere?
(ih hvor er jeg besværlig - sorry ;-))

Du kan bare skrive teksten du vil have til mig så retter jeg den:)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 22:38

Bautik:

Jakodan:

Bautik:

Den gik igennem og du er smidt ind i Emballage kategorien! :)

Takker :-) Kan se at teksten jeg fik lavet åbenbart var for lang, så det hele ikke kom med - kan man rette i det bagefter og gøre teksten kortere?
(ih hvor er jeg besværlig - sorry ;-))

Du kan bare skrive teksten du vil have til mig så retter jeg den:)

Har sendt en mail - tusind tak for hurtig hjælp :-))

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:01

Undskyld jeg spørger, men hvorfor er det nu en fantastisk ide.

Jeg synes netop, Amino er smart, fordi man bl.a. kan efterspørge kometencer her inde. Hvis jeg har et problem, ide, etc. så smidens den i Amino og alle andre på Amino som har lyst til, og kan byder ind.
Hvorfor nu et kartotek? På mig virker det så meget mindre værdifuldt end selv Amino og noget supplement heller ikke.  Men jeg har måske bare ikke forstået konceptet rigtigt.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 23:04

Konceptet er for at danne et overblik over firmaer på amino. Jeg tror ikke kartoteket vil overtage Forummet på nogen måde, der vil stadigvæk være masser af forespørgelser på Amino tror jeg:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes det er en god ide fordi man kan kontakte en anden amino direkte med hendblik på en service man ved de tilbyder.

Der er bare et godt supliment der giver overblik over hvilke produkter der er til rådighed på amino.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 23:09

Præcis + det hjælper forhåbentligt en lille lille smule på link building.:P

Tak til dem der allerede har tilmeldt sig og har taget sig det besvær at tilføje et par ekstra kategorier:)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:30

Lige for at forstå det rigtig det er dig Bautik og Christian der laver det sammen ..... bliver lige lidt forvirret når i begge svarer Surprise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten_P_Andersen:

Lige for at forstå det rigtig det er dig Bautik og Christian der laver det sammen ..... bliver lige lidt forvirret når i begge svarer Surprise

Ja jeg startede tråden og kartoteken. Bautik hjalp mig med at lave det hele lidt mere automatiseret, så pt er vi begge admin på kartotektet

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:50

Hej Christian

Christian Senna:
Dette er et kartotek over virksomheder der har en profil på amino.

Jeg har tilmeldt mig,men fik vist ikke læst hele dit indlæg inden. Jeg trode kartoteket ville være offentligt.

Jeg har skrevet noget om e-learning og online undervisning som vi tilbyder en platform til. Platformen kan bruges som groupware og videndeling men er udvilket til e-læring. Fik jeg sat nogle af de rigtige ord her? De ofte anvende forkortelser er LMS, Learning Management System, LCMS, Learning Content Management System og SCORM som er Sharable Content Object Reference Model.

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:15

Morten_P_Andersen:

Undskyld jeg spørger, men hvorfor er det nu en fantastisk ide.

Jeg synes netop, Amino er smart, fordi man bl.a. kan efterspørge kometencer her inde. Hvis jeg har et problem, ide, etc. så smidens den i Amino og alle andre på Amino som har lyst til, og kan byder ind.
Hvorfor nu et kartotek? På mig virker det så meget mindre værdifuldt end selv Amino og noget supplement heller ikke.  Men jeg har måske bare ikke forstået konceptet rigtigt.

Hvis nu jeg fx mangler noget hjælp til seo.. så ville jeg ikke lave en tråd herinde, fordi jeg straks blev bombardet med 1000 mails svar, pm'ere og mails på vores virksomhedsmail.. ret træls, hvis det bare var en halv times hurtig hjælp man skulle bruge.
Med et kartotek kan du kigge dem igennem, tjekke referencer, hjemmeside osv. - og du behøver ikke skulle sige nej tak og svare mails, hvis du ikke finder det du skal bruge.
Fx får vi nogle gange lavet nogle postkort, som vi måske snart kommer til at mangle en ny til at sætte op for os.. men det er en opgave som tager meget kort tid og som jeg ikke gider bruge ret lang tid på.. så vil jeg hellere selv finde en person som kan lave dem, fx via amino-kartoteket.

Det kan også være du tidligere har hørt en skrive at de havde træmøbler her inde, og nu mangler du lige dét.. så i stedet for at lede efter en gammel tråd, kigger du bare efter træmøbler i kartoteket!

Derfor er det en god ide Smile

Tanken med et kartotek er vel at det skal være en hjælp til at finde de ydelser man betaler sig fra - amino er vel mest hjælp til spørgsmål osv. som man ikke betaler for at få hjælp til?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)