Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino kartotek over virksomheder

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Dette er et kartotek over virksomheder der har en profil på amino.

Meningen med kartoteket er at vi i fælles ånd kan benytte andre amino virksomheder. Du vil altså via dette lille program kunne lave en søgning for at se om der er en amino der tilbyder det som du mangler. Selve programmet vil minde om krak eller de gule sider. Men vil kun indeholde amino profiler, og vil kun kunne bruges med en amino profil. Du vil kunne søge i produkter, geografi og erhvervs kategori.

Programmet vil blive frigivet så snart minimum 100 virksomheder har tilmeldt sig, og der vil hver måned komme en opdatering så alle de nye også kan komme med i kartoteket.

Kartoteket vil KUN være tilgængeligt for andre amino profiler. Og ALLE informationer vil KUN blive brugt til dette kartotek, altså INGEN nyhedsbreve eller reklamer.

Jeg syntes som udgangspunkt alle på amino der ønsker at deltage i dette katalog, skal tilbyde en eller anden form for rabat til de andre aminoèr. Eksempeltvis 5% på et eller andet eller lign. Lav dit eget tilbud. Det er dog ikke et krav.

Tilmeld dig amino virksomheds kartotek her

Håber alle vil tage dette som et godt tiltag. Har du nogen ønsker til specielle funktioner, eller ønsker du på anden måde gerne vil tilføje. Så kan du eventuelt kontakte mig på senna(snabela)mirus-seo.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kom så alle sammen, lad os få lavet et katalog så det bliver dejlig nemt at finde hinanden efter service og produkter.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:06

Christian Senna:

Jeg ved ikke hvordan Amino ser på at du bruger navnet til dit kartotek?

Derudover så har vi jo en kategori til tilbud og det er nemt at finde andre firmaer herinde. Der er jo indlæg nok hvor det står i signaturen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:09

God Idé, Hvorfor laver du ikke et Open Source Link katalog script? Så er tilføjning af Kategorier og links lette? Og let at vedlige holde og opdatere dagligt?

Selvfølgelig hvis dit script er lgie så godt så er det lige meget det var bare et forslag:)

Men Super god ide.)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:11
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12

Til niels

Kan nu ikke se noget problem i at kalde det et amino katalog, men det kan vi snakke om længe. Og skal da nok ændre det hvis jeg hører fra martin.

Det kan godt være du er tilfreds med ting som de er nu, men det er der andre som ikke er. Dette projekt er startet efter andre direkte har efterspurgt det i indlæg på amino. Og syntes også selv det er en god ide. Ville være perfekt hvis det var en funktion på amino, men det er det pt ikke.

Min point er. Bare fordi du ikke har lyst til at være med, så er der andre som har.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

FORTSÆT!!!

Nicklas Jørgensen

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:17

Jeg er tilmeldt.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:19

Hej

Fik trykket lidt hurtigt på send......

Kan jeg rette/tilføje ?

mvh

jesper laugesen

www.sliknet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21

Jesper Laugesen:

Hej

Fik trykket lidt hurtigt på send......

Kan jeg rette/tilføje ?

mvh

jesper laugesen

www.sliknet.dk

Pt er det en simpel formmail og derfor manuel, vil dog snart blive ændret til et automatisk scrip. Tager gerne imod hjælp.

Indsend igen, jeg skal nok opdage det er en dobbelt tilmelding

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)