Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks billigste SEO bog på gaden

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jørgen, kritik er altid velkommen, når den er saglig - som ovenstående :)

Jeg har forsøgt at vælge nogle kapitler ud til Light-udgaven, som jeg synes gav et godt indtryk af skrivestil, indhold, form osv. Om det skulle have været flere eller nogle andre kan man altid diskutere - men i sidste ende måtte jeg jo tage et valg.

Er der nogle bestemte kapitler du gerne havde set i light-udgaven?
(Det er jo heldigvis let at ændre på med en e-bog - dejligt format! :))

 

Hej Mikkel.

Tak for det - jeg bliver altid en smule nervøs når jeg skriver andet end lige halleluja-kommetarer herinde for det er sjældent jeg bliver imødekommet, men det er dejligt når det sker.

Ikke engang noget specielt - men det med konkurrenternes ip-adresser ville jeg da gerne høre lidt om hvad meningen var med og hvad man stiller op :) Og / eller brug af flere domæner.

 

Og i stedet for at skrive "hold dig fra dem" har du faktisk et hemmeligt kapitel om danske domæner - det vækker også min nysgerrighed.

 

Men et af disse kapitler kunne jeg godt tænke mig at læse :)

Jeg synes bare du har snydt for alle de gode kapitler - alle dem jeg ikke kan se tror jeg er guld værd.

VH Jørgen Olsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

> alle dem jeg ikke kan se tror jeg er guld værd.

Det er de også :)

Den med IP adresserne er faktisk et sjovt en. Dem der deltog på Aminotastic fik det meste af den historie og jeg har fortalt om det på andre foredrag. Så det afsnit kunne jeg da godt overveje at medtage, hvis jeg opdaterer light-versionen. Eller også kan det være, der kommer en lille video med den ... vi får se

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> alle dem jeg ikke kan se tror jeg er guld værd.

Det er de også :)

Den med IP adresserne er faktisk et sjovt en. Dem der deltog på Aminotastic fik det meste af den historie og jeg har fortalt om det på andre foredrag. Så det afsnit kunne jeg da godt overveje at medtage, hvis jeg opdaterer light-versionen. Eller også kan det være, der kommer en lille video med den ... vi får se

Jeg håber jeg hører det hvis du opdaterer den så ! :)

Jeg havde desværre ikke tid til aminotastic og jeg er desværre heller ikke et socialt individ så selvom jeg havde haft den fornødne tid var jeg nok udeblevet alligevel.

 

Fortsat god aften.

VH Jørgen Olsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige tråden her.

Min venstre arm ligger tilfældigvis på en stak papirer.

Den stak papirer er ca. 12 cm. høj. Papiret er tyndt og der er printet på begge sider.

En farvepatron skulle skiftes, og vores store printer blev fodret 5 gange for den krævede bare mere og mere papir.

Men efter at have printet hele eftermiddagen er den her så.

Hold da lige op, Mikkel.

Med DET arbejde kan jeg kun sige een ting: RESPEKT Yes

For ind i h. hvor er det GODT GÅET Big Smile

STORT TILLYKKE med udgivelsen. Beer

... og så glæder jeg mig til at finde endnu flere gode teknikker og at se dig til vores SEO grillfest efter sommerferien Cool

Mvh,

Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jamen det lyder da lækkert, jeg tror jeg vil igang med at læse :)

Hvis det er noget jeg finder spændende, så vil jeg da også lige købe den fulde version.

// Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom den er Danmarks billigste per side, kan den nok stadig ikke konkurere med diverse paper-back-page-turners på den front...

Alligevel skulle man måske overveje at læse noget mere fagligt denne sommer. ;-)

Jeg har læst indholdfortegnelsen samt et par kapitler (selv om de jeg helst ville have læst, selvfølgelig ligger i den betalte version...), og jeg syntes ddu er sluppet rigtig hældigt fra det. At dømme ud fra indholdsfortegnelsen, afdækker du jo stort set alt hvad der er værd at komme ind på, og det sker i et let forståeligt sprog, krydret tilpas med humor og kant, så man ikke går i stå efter 5 sider... (Et held, når der nu er 1397 af slagsen!!)

Men tillykke med udgivelsen! Jeg kan kun forestille mig at det bliver et hit!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glæder mig til at læse den! Har købt den, men download virker ikke hos mig... 

Den åbner bare downloadfile.htm med den der kode i et nyt vindue... Har testet 3 browsers nu... 

What can a boy do? Nogle tips?

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

verdens rigeste mand:

Glæder mig til at læse den! Har købt den, men download virker ikke hos mig... 

Den åbner bare downloadfile.htm med den der kode i et nyt vindue... Har testet 3 browsers nu... 

Har samme problem. Har prøvet i FF, IE og Chrome, men samme resultat. Mon ikke fejlen bliver fikset indenfor overskuelig fremtid, så vi kan få lov at downloade e-murstenen?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

verdens rigeste mand:

Glæder mig til at læse den! Har købt den, men download virker ikke hos mig... 

Den åbner bare downloadfile.htm med den der kode i et nyt vindue... Har testet 3 browsers nu... 

What can a boy do? Nogle tips?

Jeg har også købt den fulde udgave. Suveræn E-bog, som jeg er igang med at læse fra start til slut Big Smile


Der var vist nogle downloadproblemer på serversiden.
Jeg oplevede det samme. Det er dog blevet løst. Det kan være at Mikkel er rar at sparke til serveren endnu en gang, så du kan få din bog Smile

Den er ventetiden værd.
TAK, Mikkel  Yes

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

verdens rigeste mand:

Glæder mig til at læse den! Har købt den, men download virker ikke hos mig... 

Den åbner bare downloadfile.htm med den der kode i et nyt vindue... Har testet 3 browsers nu... 

Har samme problem. Har prøvet i FF, IE og Chrome, men samme resultat. Mon ikke fejlen bliver fikset indenfor overskuelig fremtid, så vi kan få lov at downloade e-murstenen?

Jeg krydser fingre.. Håber ik han er stukket af med vores penge til det nærmeste land uden udvekslingsaftale... 

Mon ikke det virker i morgen, når nogle kloge mennesker har kigget på teknikken :p

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)