Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tegner/illustrator til børnebog søges

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
 Er du tegner, illustrator, god til at tegne, male eller kreativ på pcèn ?

Hej, vi er et lille nystartet mini-forlag på østerbro (2 forfattere) der har flere børebogs-projekter igang.

Her søger vi en tegner eller kreativ person til samarbejde om diverse historier, vi betaler selv for produktion og det er et "no cure-no pay" -projekt, altså vi lover ikke nogen betaling, da vi først skal have en indtjening, men vi mener at vi har en god ide og ellers kunne det være kool bare at lave og få udgivet en bog, så har man en reference mere..... 

Hilsen Alex

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 11:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Alex,

Jeg er klar på at på opgaven men er ikke det store talent til at tegne illustrationer, men du er meget velkommen til at tage en snak med mig, jeg ved jo heller ikke hvilken stil du søger ;-)

Ellers prøv Lone S. Hansen Hun er her på Amino og utrolig dygtig med en tegne plade! http://www.offwhite.dk/

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 11:49
Jeg er også dygtig med min tegneplade ;) - men Lone er super!

Om ikke andet, så vil jeg da også gerne høre mere om hvad det er for en stil I søger - jeg kan jo altid lave nogle skitser odsl. og så kan vi se om jeg kan lave noget I vil kunne lide 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:08
Hej David & Daniel.

Tak for henvisningen! :-)

Alex: Det lyder spændende, men jeg er desværre helt spændt op for
tiden, og har ikke tid til at påtage mig flere opgaver - og slet ikke,
af den slags der ikke giver smør på brødet.  Desværre. Jeg kan se
at du har en profil på Tegnebordet. Du kan evt. forsøge at spørge i
deres forum.

Held og lykke med projektet.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:26
Dato: 14-08-2006 11:49:07 Forfatter: davidchristensen
Jeg er også dygtig med min tegneplade ;) - men Lone er super!

Om ikke andet, så vil jeg da også gerne høre mere om hvad det er for en stil I søger - jeg kan jo altid lave nogle skitser odsl. og så kan vi se om jeg kan lave noget I vil kunne lide

Hej David,

Jeg mangler osse en tegner  til et børnebogprojekt, har du nogle referencer, eller noget arbejde jeg kan se?

Hvis der er andre der er int. er i osse velkomne til at skrive til mig

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 12:41
Nå, der er rigtig gang i børnebogsproduktionen for tiden..

Og, nej, jeg har faktisk ikke rigtig nogen tegnings-referencer - kun noget grafik odsl. jeg kan sende til dig hvis du smider din email til mig.

Den bedste måde at få hul på sådanet projekt på, synes jeg egentlig vil være, hvis du kunne give mig en synopsis af hvad bogen går ud på og måske en side eller to af manuskriptet, så kan jeg lave nogle skitser og "moodboards" odsl. - og på den måde kan vi komme tættere på hvad vi skal finde på.

Jeg kan dog sige med det samme, at hvis du vil have noget i tegneseriestil, så skal du nok have fat på nogle af dem fra tegnebordet - men hvis du derimod ikke er bange for at kaste dig ud noget collage/måske 3D/lidt mere fantasifuldt-abstrakt-aldrig-set-før, så vil jeg være helt vild med at få sådan en opgave

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 12:50
Hej igen Alex,

Du kan maile til en der hedder Anders Lilkær på: anders.lilkaer@gmail.com Han er en dygtig tegner og tror helt sikker du kan få meget gavn af han egenskaber...

Bare smid en mail om referencer (" har advaret ham om du muligvis skriver!")

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 16:01
Hej Alex og Henrik..

Jeg vil da også gerne melde mig på banen. Dels kunne det være rart at få tegnet lidt igen, det kan man jo godt savne lidt når man primært laver websider, reklame, grafiskdesign og ligende. (af samme grund er jeg ved at starte en onlinetegneserie op, men mere om det senere) Har egentlig ikke nogen begrænsninger og kan lave lidt af hvert, fra blyant, akvarel til det mere avancerede på computeren. Se eventuelt her http://www.tnt-factory.dk/illuer.htm hvor jeg har samlet lidt eksempler på tegninger jeg har lavet. Nogle af dem er hurtige ting lavet i illustrator, andre tegnet i hånden og farvelagt i photoshop.. Har også en del tegning fra tidligere studier osv. men dem har jeg ikke digitalt, så dem kan jeg desværre ikke lige vise på nuværende tidspunkt.

Hvis i øsnker at indlede samarbejde med mig er jeg også åben for at lave en test tegning i forhold til historie og idé.. Derfor er i meget velkommen til at skrive på tlf. tnt(snabela)tnt-factory.dk

Mange hilsner:/Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 04:35
Hej Alex og Co.

Hvis det skal vaere lidt anderledes har jeg kontakt til en FANTASTISK dygtig tegner i Kina, jeg har samlet 506 af hendes tegninger og lavet en cd-malebog og solgt flere af dem.

Jeg kan desvare ikke sende en prove paa hendes tegninger da jeg er i Kina og ikke har tegningerne her,

de tegninger jeg har og faar i fremtiden,,( forventer tegninger til 3 cd-maleboger ) har jeg verdenslicens paa saa hvis i ogsaa vil udgive en kinesisk malebog i papirform , er jeg med.

Mvh. Jan Sorensen

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:28
Hej, jeg er helt ny herinde. En veninde så at der var nogen der søgte tegner til børnebøger mm. og så fik hun mig tila t gå ind på siden her.

Jeg er en dygtig tegner og vil rigtigt gerne høre nærmere....!

Jeg kan ikke lige helt gennemskue det her forum endnu, så skriv til min hotmail i stedet; lisartig@hotmail.com

Lisa

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)