Prøv at tjekke Jakob Kramer ( http://www.jakobkramer.dk ). Han er en rigtig dygtig freelance tegner, og han har en enormt flot reference liste, bl.a. også med børnebøger: mvh Tobias |
tegner/illustrator til børnebog søges
Er illustrator og har en solid erfaring i brug af Mac. Dvs. at illustrationer laves i både frihånd og på Mac, klar til tryk eller medie. Se iøvrigt min web-page (selvom den er lidt gl.) på www.eilenberger.dk - det gir'' jer en idé om hvad jeg kan... Gert |
Hej På min hjemmeside kan du se mine tegninger, som er i klassisk, realisme. Jeg kan tegne andet end dyr/natur, men det er mit speciale ;) - jeg kunne evt. udfra tekst lave et udkast i mere "billedbogs-illustrations" stil. Jeg er grafiker, men jeg tegner udelukkende i hånden. mvh Lene |
Hvor er det flot og stilrent, Lene D. Du er tilføjet min "huskeliste". mvh Hans |
Hej, Jeg vil meget gerne lave illustrationer. Mvh Jan Pedersen |
Når i snakker om at man skal have fat i nogen af dem fra tegnebordet, hvor er det så henne? Jeg har siddet en halv time nu, og prøvet at finde et forum med det navn, men uden held :) |
Prøv www.tegnebordet.dk
|
Mere specifikt, har Tegnebordet.dk en Freelancer-sektion for professionelle tegnere, hvor man kan se lidt om dem og læse om deres kompentencer og derefter kontakte dem, man skulle være interesseret i. Hvis det dog (som det oprindelige indlæg var) drejer sig om en ubetalt opgave, er det ikke sikkert at disse tegnere har lyst - og derfor kan man lede efter hobbytegnere, der har mod på en udfordring i Tegnebordets Forum
|
Hej. Jeg er kunstner og dygtig til at tegne og male. Det jer laver er især egnet til børnebøger . Kontakt mig for at se mere på min mail. mlvistisen@hotmail.com med venlig hilsen Marie |
Hej Alex. Jeg har en datter på snart 12, som tegner i timervis, og har en virkeligt spændende og facinerende egen stil. Jeg viste hendes mappe til et par kendte danske billedkunstner, og de anbefalte at jeg skal vise dem frem til børnebøger forlaget.. Min datter hedder Andrea og hun tegner uafbudt, har bestemt potential og kan godt tænke at prøve at illustrere en børne/dyr/fantasi bog. Hvis det er interesserer dig vil Andrea gerne skanne og sende fra 3-5 af hendes tegninger /jeg har hel mappe ;-) /.
Venlig hilsen, Elena A.Christiansen |