forresten jeg har lige fået forsiden idag - den er lavet af Lene Aarup Vinther fra kortsagtdesign.dk og ser sådan her ud :
|
Held og lykke med udgivelsen, Henriette! :)
Glæder mig til at læse den ...
Som du sikkert har set er jeg selv lige blevet færdig med min egen bog - min anden fulde bog (dog med 10 år imellem hehe). Det er satme et stort, men også virkelig spændende, arbejde at få sådan en færdig. Jeg kender præcis det du snakker om med aldrig rigtig at synes den er helt færdig ...
Da jeg startede med min bog havde jeg den naive ide (kan jeg godt se nu) at den skulle indeholde ALT hvad jeg ved om markedsføring i søgemaskiner. Først troede jeg 500 sider ville være nok. Det var det ikke. Så nærmede den sig pludselig 1.000 sider, og så var det at jeg begyndte at indse, at jeg aldrig ville blive færdig hvis den skule indeholde ALT det jeg ved om søgemaskiner - så ville den i hvert fald komme til at fylde mindste 10-15.000 sider, og det indså jeg så alligevel nok ville blive en kende for langt (man har vel en smule realitetssans tilbage, ik? :))
Jeg endte så med at runde af efter de første 1.000 sider, med det der nu bare SKULLE med og endte så på de 1.397 som den er blevet. Om det er blevet for langt ved jeg sgu ikke. Det vigtigste er, at man som forfatter ender med at være glad for det man laver - og det er jeg. Og det håber jeg også DU bliver med det kompromis du nu engang lander på.
Sig til når den er på gaden - så skal jeg nok omtale den lidt rundt omkring :)