Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

om at skrive en bog om social marketing

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

forresten jeg har lige fået forsiden idag - den er lavet af Lene Aarup Vinther fra kortsagtdesign.dk  og ser sådan her ud :

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:12

Held og lykke med udgivelsen, Henriette! :)
Glæder mig til at læse den ...

Som du sikkert har set er jeg selv lige blevet færdig med min egen bog - min anden fulde bog (dog med 10 år imellem hehe). Det er satme et stort, men også virkelig spændende, arbejde at få sådan en færdig. Jeg kender præcis det du snakker om med aldrig rigtig at synes den er helt færdig ...

Da jeg startede med min bog havde jeg den naive ide (kan jeg godt se nu) at den skulle indeholde ALT hvad jeg ved om markedsføring i søgemaskiner. Først troede jeg 500 sider ville være nok. Det var det ikke. Så nærmede den sig pludselig 1.000 sider, og så var det at jeg begyndte at indse, at jeg aldrig ville blive færdig hvis den skule indeholde ALT det jeg ved om søgemaskiner - så ville den i hvert fald komme til at fylde mindste 10-15.000 sider, og det indså jeg så alligevel nok ville blive en kende for langt (man har vel en smule realitetssans tilbage, ik? :))

Jeg endte så med at runde af efter de første 1.000 sider, med det der nu bare SKULLE med og endte så på de 1.397 som den er blevet. Om det er blevet for langt ved jeg sgu ikke. Det vigtigste er, at man som forfatter ender med at være glad for det man laver - og det er jeg. Og det håber jeg også DU bliver med det kompromis du nu engang lander på.

Sig til når den er på gaden - så skal jeg nok omtale den lidt rundt omkring :)

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 20:32

Hej Mikkel - først -det var et fantastisk foredrag du holdt på aminotastic - jeg fik virkelig meget at tygge over.

Tja det endte jo med at det egentlig var husbonden der satte stolen for døren mht. bogen fordi at han bare ikke kunne se mig skrive og skrive og skrive ( på den anden side fik han lov til at spille fifa i et halvt års tid hver aften - så jeg kan ikke rigtig se hvad problemet er ?=) -

Jeg har været enormt inspireret af - at bogen rent faktisk ikke er forankret i en fysisk bog - eller jo det kan man også få den til (og købes i boghandlen og sådan) - men at det at det er et elektronisk dokument det rent faktisk gør at du kan behandle bogen som software - og lancere den i versioner (lukket beta, beta) v. 1.0 v. 2.0 etc etc. jeg har ikke lavet den værktøjscentrisk (så den handler ikke om praktisk brug af sociale medier og hvordan de virker - men hvordan at virksomheder bruger dem mest effektivt (et af de 15.000 sociale medier derude) til social marketing og business unusual) - på den måde tror jeg også at den vil have en eksistens i v. 2.0 og v. 3, 4, 5 og 6 - hvis jeg stadigvæk syntes at jeg kan sige noget klogt om social marketing til den tid.

Jeg er meget tilfreds med den - men jeg tror bare at vi og folk der skriver bøger der omhandler internettet og business praksis på internettet egentlig bliver nødt til at være parate på at det rykker sig hele tiden, så man egentlig ikke kan blive færdig med at skrive om det...

Jeg glæder mig også til at læse din - den kom ud idag ik ? - eller hvornår var det at den var ude?

Og tak - jeg skal nok pifte efter dig når det er =)

Jeg opdaterer også  jer andre herinde på publiseringsprocessen - det er et KÆMPE stykke arbejde ( jeg ved ikke hvad jeg egentlig troede). Men sjovt - det kan du bande på =)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:59

> Hej Mikkel - først -det var et fantastisk foredrag du holdt på aminotastic

Tusind tak! :)
Men det gjorde det nu også en del lettere at det var et så udpræget veloplagt publikum!

> Jeg glæder mig også til at læse din - den kom ud idag ik ?
Jo, jeg lavede en tråd her

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 22:37

Og en lille opdatering på bogen - jeg har her til aften færdiggjort min pressemeddelse (eller så stor en social media press release som jeg tror at den danske presse kan klare uden at det bliver for mærkeligt=) Den kan i se her med flere forskellige social media elementer. Derudover skal jeg selv stå for alt presse og markedsføring på bogen, så jeg kommer til at have travlt den næste måned indtil at man kan finde bogen i boghandlen (både hardcover og elektronisk) den 31. august.

Hvis der er nogen herinde der har lyst til at vide mere om bogen - og evt hjælpe mig lidt på vej da målet er at ligge på hver natbord i DK (ej just kidding men tæt på - the sky is the limit) så må i meget gerne kontakte mig på henriette @ toothlesstiger . com - jeg har både reviewers/blogger/twit kopier etc...

Jeg opdaterer jer herinde løbende på processen =)

venligst

Henriette

ps. bogen har selvfølgelig også en facebook page (der dog ikke er super tilpasset endnu, og lige oprettet)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)