Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og Adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed, hvad ville det koste at lave SEO på en hel hjemmeside som f.eks. BIGBuy.dk?

Lige nu har jeg slet ikke kigget i disse baner, men synes nogle tilbud virker bedre end andre.
Jeg synes f.eks at 2-5.000kr om måneden er voldsomt dyrt for søgemaskine optimering..

Ville det kunne svare sig at lave aftale med ét firma om både at lave seo, linkbuilding og adwords kampange? Vi trænger til et boost, ren adwords kampange synes jeg ikke giver så meget i forhold til prisen. Har nok noget at gøre med priserne er høje pr. klik på fitnessudstyr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06

Rent Adwords messigt kan jeg give dig en top 3 placering i Google på ordet "fitnessudstyr" rigtig billigt.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 11:19

Zacho:

Lige nu har jeg slet ikke kigget i disse baner, men synes nogle tilbud virker bedre end andre.
Jeg synes f.eks at 2-5.000kr om måneden er voldsomt dyrt for søgemaskine optimering..

Det er virkelig en dårlig idé at vælge din seo/adwords-leverandør på baggrund af pris.

Hvis du  kunne ligge nr.1 på "fittnessudstyr" og "træningsudstyr" til en månedtlig fee af 5.000. Så tror jeg du slipper meget billigt!

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28

Frederik:

Zacho:

Det er virkelig en dårlig idé at vælge din seo/adwords-leverandør på baggrund af pris.

Hvis du  kunne ligge nr.1 på "fittnessudstyr" og "træningsudstyr" til en månedtlig fee af 5.000. Så tror jeg du slipper meget billigt!

Ja det er ikke super dyrt. Vil dog godt kunne gøre det billigere med top 3 placerings garanti

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:31

Hej Zacho

Zacho:
Af ren nysgerrighed, hvad ville det koste at lave SEO på en hel hjemmeside som f.eks. BIGBuy.dk?

Det er svært at give en pris på, det kommer jo an på hvor mange timers arbejde der skal bruges på den for at opnå de ønskede resultater, og hvilken timepris ens søgemaskine "ekspert" tager.

Zacho:

Pris og kvalitet hænger som regel sammen! Regn med at en god søgemaskine ekspert ligger på omkring 1000 kr. i timen. Når det gælder SEO er det billigste tilbud somregel ikke det bedste. Gik i stedet for på hvad du kan få ud af din investering. Hvis du bruger 10.000 på SEO, men det giver dig en meromsætning på 100.000, så synes du vel ikke længere at det er dyrt?

Zacho:
Ville det kunne svare sig at lave aftale med ét firma om både at lave seo, linkbuilding og adwords kampange? Vi trænger til et boost, ren adwords kampange synes jeg ikke giver så meget i forhold til prisen. Har nok noget at gøre med priserne er høje pr. klik på fitnessudstyr.

Det korte svar JA.....det er et håndværk som så meget andet, og en med erfaring vil kunne opnå bedre resultater end dig selv. Nogle arbejder med SEO hver dag, og det gør altså at de kan deres håndværk bedre. Det er iøvrigt fornuftigt at arbejde med både seo, linkbuilding og adwords på samme tid, da de påvirker hinanden, og derfor vil kunne give nogle bedre resultater.

Jeg vil gerne rådgive dig frem til den rette løsning hvor du får mest ud af det budget som du har. Du kan kontakte mig på dvk@redeluxe.dk

Jeg har også lige skrevet et blog indlæg om attraktive markedsføringskanaler, som man bør overveje i forbindelse med sin online markedsføring. Du kan læse indlægget her: 13 gode råd om online markedsføring

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:11

Hej Dennis.

Jeg har kontaktet dig pr. mail.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)