Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har endnu engang lavet min firmaside om, var ikke tilfreds.... Hvad synes I?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan oprette et indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig". Jeg aner ikke hvad prisen skulle være, jeg kan sagtens selv finde ud at at sætte min sofa i det ene hjørne, TV'et overfor og spisebordet i det modsatte hjørne. Jeg har ikke mere plads end det.

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:25

Det er en rigtig god idé at lave et indlæg herinde, men jeg ville nok spille på, hvad man kan få ud af din ekspertise i stedet for det gode tilbud (det er der jo så meget, der er), og så ville jeg nævne nogle konkrete eksempler, som potentielle kunder ville kunne relatere til. F.eks. at førstehåndsindtryk er altafgørende for ens opfattelse af en virksomhed - "giv potentielle kunder et indtryk, de vil huske - for noget godt - og have lyst til at handle med dig"... Eller du ved i den dur... Eller at man selv slipper for besværet... Á la Danske Banks slogan "Gør det du er bedst til - det gør vi". Alle har deres kompetencer, styrker og interesser, og sidder har man en IT-virksomhed, et advikatfirma eller andet "tørt", så har man måske ikke tid, overskud og lyst til at skulle tage stilling til det, du elsker og interesserer dig for. 

En helt anden ting er din blog. Hvis du vil ligge højt på google, skal du være super aktiv - hver dag skrive indlæg.

Og så længe din hjemmeside indeholder så meget Flash og sager, så vil det altid være en stor udfordring at ligge højt på google. Jeg ville anbefale dig at få en søgeordsoptimerer ind over. Det burde ikke koste en bondegård. 

Reklamerer du overhovedet nogle steder? F.eks. med Google Adwords eller på Facebook? Google Adwords er virkelig effektivt, men dyrt. Man skal hvertfald poste en pose penge i det til at starte med, og så er det ret tidskrævende. Facebook er super nemt og forholdsvis billigt, og så kan man målrette det total efter køn, aldersgrupppe og geografi - perfekt for dig, som kun vil ud i Kbh.

En anden ting, du burde overveje var simpelthen at lave noget probono, altså gratis til at starte med. F.eks. for en velgørenhedsorganisation, en nyopstrartet café eller endnu bedre nogle, som var i opstartsfasen, og som måske er aktive herinde. Så kunne I hjælpe hinanden. Du kunne lave et indlæg, hvor du søgte cases, og hvis du gør det gratis til at starte med (selvfølgelig med dækning af materialer), så tror jeg nok, der skulle komme nogle i din biks).

Håber du kan bruge det til noget :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:42

Hej Stine.

Takker for dine brugbare løsninger.

Jeg er helt med på at jeg skal være mere aktiv på min blog, det kommer sådan lidt i perioder, men vil straks gå igang igen :)

Det er også rigtigt at siden indeholder meget flash, men teksten bliver hentet dynamisk ind via xml dokumenter, noget jeg mener google godt kan læse?

Det er nemt og effektivt....

Ja, måske jeg skulle få fat i en SEO mand, men mener bare de gode af dem, er dyre....

Nej jeg reklamere ingenstder, det er først her for nylig jeg er gået rigtigt igang med siden/firmaet...

Jeg skal lige op til nogen afsluttende eksamener på min uddannelse til Multimediedesigner, før end jeg kan koncentrere mig 100% om firmaet, derfor jeg har ladet det hele ligge lidt.....

Ja, gratis hjælp..... det kunne være....

Jeg har dog lige oprettet, inden jeg læste dit indlæg, et indlæg hvor jeg tilbyder min hjælp for 200 kr i timen....

Nu må vi se :)

Men tak endnu engang for de gode råd ...

Hilsen Lone

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:58

Så har jeg lavet en side for mit firma på Facebook, og lavet en annonce for denne side.........

Spændende at se om der kommer fans/kunder den vej igennem....

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)