Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne-gidsel søger gode råd

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Blev ringet op af Needhost her til morgen. De vil gerne afslutte denne lange sag, hvilket jo er dejligt . Needhost har selv talt med Acomma i går om oplåsningen af mine domæner. Disse er nu låst op og jeg mangler blot en kode til mit info domæne.

Needhost vi i den forbindelse også fortælle, at de nu ikke arbejder sammen med Acomma mere.
Årsagerne hertil kan være mange, jeg undlader dog at nævne, hvad jeg har har hørt.

Mht. de manglende svarmails fra Needhost, oplyser de mig om, at de har fået de afsendte mails til ut. tilbage igen.
Jeg har godt nok for 14 dage siden skiftet mail adresse - hvilket jo ikke forklare årsagen til jeg ikke har hørt fra dem i en måned. Desuden har jeg sendt mail til dem med ændringen af email adressen samt sendt flere mails fra den nye adresse. Men pyt, det vigtige er, at udfaldet trods alt ser ud til at være ok.

Har aftalt, at Needhost sender mig de mails, der ikke nåede frem. Så alt i alt, uanset hvor og hvem der har 'skidt i nælderne', så lader jeg sagen være dét, så snart jeg får styring over det sidste info domæne også.

Mht. til Acomma - ja så må vi se til om det bliver solgt - mon ikke det er til hurtig overtagelse :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-08-2006 00:24:41 Forfatter: Henrik Nielsen

Når et firma hellere ikke længere besvarer spørgsmål fra en evt. kommende kunde, så der er vist noget om snakken!! selvom jeg klart vil understrege at jeg intet ved derudover

Dette skrev jeg for et måned siden, og dags dato har jeg endnu ikke modtaget et tilbud fra acomma.com, hvis man ikke er int. i en kunde, hvorfor f*nden siger man det så ikke? Det kan jeg idet mindste forholde mig til... det kan jeg til gengæld ikke når der er tavshed!!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)