At vise alle produkter på en gang kan være grænsende til SEO selvmord for ens kategori sider hvis ikke man nøje afgrænser og nøje udvælger mængden af produkter i hver kategori. Så man skal absolut ikke bare læsse produkter ud på en gang det mudre ikke bare søgemaskinernes indtryk af ens kategorisider men også de potentielle kunders. |
Githa:Min tanke går mest på jeg vil have et design denne gang som fylder en skærmstørrelse ca. Og så kan der måske var 8 varer på en side og så skal der ellers bladres for at se de næste 8 stk osv.
Alternativt kan jeg vælge der blot skal scrolles ned på siden for at se alle produkter på en gang - det er jo hovedsagligt sådan man ser webshops idag.
Jeg syntes det kommer meget an på hvilken type produkter vi snakker om.
Hvis man vælger det med x antal produkter pr side. kan man lave en funktion som hedder "vis 8 produkter pr side" "vis 16 el. 32 pr. side" dette anvender
Tjek det på zoovillage.com - her kan du vælge 28/48 el. 100 pr. side.
Personligt foretrækker jeg at scrolle 30 produkter pr side genere mig ikke - men så syntes jeg også det er rart med et side skift.
Rent brugevenligheds mæssigt er det som "house of kids" siger. Alle er vant til at scrolle. Det skal man på næsten alle sider lige fra coolshop.dk til bt.dk og eb.dk - så vær ikke bange for at lave en lang side hvor der skal scrolles!!