Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt søgemaskinevenligt E-handelssystem

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilbud til Amino''er

SeoShop er en E-handelsløsning som er den direkte vej til søgemaskinerne! Systemet er udviklet med henblik på online salg, og via det bagvedliggende administrationssystem – ShopCMS - kan du selv tilføje, fjerne og redigére varer, samt holde øje med lagerstatus, ordrer og kunder.

SeoShop udkommer 1. september, hvor der i forbindelse med Iværksætter Messen - Iværk06 udkommer en avis hvor der er en annonce for SeoShop med et godt tilbud.

Den mindste løsning koster normalt 349,- ex. moms pr. måned, avis-annoncen giver tilbud på 299,- ex. moms pr. måned. - Aminoer kan få den til 289,- ex. moms pr. måned.

Læs mere på: www.seoshop.dk og tilmeld dig nyhedsbrevet så du er opdateret.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:29
Ser fint og fornuftigt ud, men det er lidt svært at forholde sig til når der ikke er nogen online demo.
Samtidigt vil det også være lidt interessant at høre lidt mere om hvordan du benytter SEO.

Ser frem til at se lidt mere til systemet - lyder som en utroligt spændende produkt.

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 15:47
Hej Christian

Tak for feedback...

Online demo forventes at være klar sidst i næste uge...

Der vil i løbet af et par dage være meget mere information klar på www.seoshop.dk hvor jeg også vil beskrive hvordan SEO bliver benyttet.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Skrevet kl. 15:52
Super! Ser frem til demoen, og lige mere info om''ed

Og lur mig om jeg ikke lige rundede mit indlæg nr 500

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:06
Og et stort tillykke SKAL da lyde fra det nordjyske heroppe, uden at fjerne fokus fra den oprindelige tråd :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Skrevet kl. 16:15
Dato: 10-08-2006 16:06:16
Forfatter: Marcel Fuursted
Og et stort tillykke SKAL da lyde fra det nordjyske heroppe, uden at fjerne fokus fra den oprindelige tråd :)

Takker...

Mht den oprindelige tråd - ser stadig frem til at se mere til seoshop, og har da også tilmeldt mig jeres nyhedsbrev.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:19
Ja, jeg holder bestemt også øjnene åbne omkring seoshop og er da også lige kommet til at tilmelde mig nyhedsbrevet. Glæder mig til en online demo kommer op og til åbningen der jo sikkert krydres med en habil amino rabat
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:21
Hvad med gode gamle Yahoo?... Er det ikke også en spiller, som en kommende shopejer kunne tænke sig at optimere for? Jeg spørger fordi jeg mangler deres logo. Du nævner AltaVista, men det første jeg spottede var G og msn og tænkte så - Nå, så skal man undvære trafik fra yahoo.

Men eller kanon idé! Hvis tråden går død inden 1.september, så post den igen, når der er demo klar :)

Projektleder hos webbureauet Siege

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 16:52
Hej Morten

Yahoo har jeg lige til at begynde med, ikke koncentreret mig så meget om, men det er da helt sikkert en der skal med...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)