SeoShop er en E-handelsløsning som er den direkte vej til søgemaskinerne! Systemet er udviklet med henblik på online salg, og via det bagvedliggende administrationssystem – ShopCMS - kan du selv tilføje, fjerne og redigére varer, samt holde øje med lagerstatus, ordrer og kunder.
SeoShop udkommer 1. september, hvor der i forbindelse med Iværksætter Messen - Iværk06 udkommer en avis hvor der er en annonce for SeoShop med et godt tilbud.
Den mindste løsning koster normalt 349,- ex. momspr. måned, avis-annoncen giver tilbud på 299,- ex. moms pr. måned. - Aminoer kan få den til 289,- ex. moms pr. måned.
Læs mere på: www.seoshop.dk og tilmeld dig nyhedsbrevet så du er opdateret.
Ser fint og fornuftigt ud, men det er lidt svært at forholde sig til når der ikke er nogen online demo. Samtidigt vil det også være lidt interessant at høre lidt mere om hvordan du benytter SEO.
Ser frem til at se lidt mere til systemet - lyder som en utroligt spændende produkt.
Dato: 10-08-2006 16:06:16 Forfatter: Marcel Fuursted Og et stort tillykke SKAL da lyde fra det nordjyske heroppe, uden at fjerne fokus fra den oprindelige tråd :)
Takker...
Mht den oprindelige tråd - ser stadig frem til at se mere til seoshop, og har da også tilmeldt mig jeres nyhedsbrev.
Ja, jeg holder bestemt også øjnene åbne omkring seoshop og er da også lige kommet til at tilmelde mig nyhedsbrevet. Glæder mig til en online demo kommer op og til åbningen der jo sikkert krydres med en habil amino rabat
Hvad med gode gamle Yahoo?... Er det ikke også en spiller, som en kommende shopejer kunne tænke sig at optimere for? Jeg spørger fordi jeg mangler deres logo. Du nævner AltaVista, men det første jeg spottede var G og msn og tænkte så - Nå, så skal man undvære trafik fra yahoo.
Men eller kanon idé! Hvis tråden går død inden 1.september, så post den igen, når der er demo klar :)