Han har rettet det, nu skulle alt virke Det var satme hurtigt |
Ser godt ud i er dog lidt fedtet med pointene i forhold til flere andre sites ;D
Han har rettet det, nu skulle alt virke Det var satme hurtigt |
Ser godt ud i er dog lidt fedtet med pointene i forhold til flere andre sites ;D |
Jeg tror I skal sørge for at man får noget specielt for at handle hos jer. Jeg kunne aldrig finde på at tegne et abb. på 10 poser Haribo eller noget tilsvarende ligegyldigt slik, som jeg kan købe alle steder. Nej men kom med noget andet end det, som jeg kan finde rundt om hjørnet. Kom med noget økologisk, Islandsk, Norsk, Spansk etc. Giv mig mulighed for at vælge nogle forskellige typer pakker, eller store poser/pakker. Iøvrigt har de fx på Island noget helt vildt godt slik, som man overhovedet ikke kan finde herhjemme. (eller i Tyskland...) Hvis I kommer med sådanne specielle pakker, så tror jeg at I får success. Så glem hellere alt det om pris garanti m.v. |
*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***
*** www.lavendtphoto.com ***
Nårh det synes jeg nu ikke |
Okay er lidt svært som kunde at regne ud... Men når du siger det er det sikkert rigtig... |
Hej Nicklas, Dette lød på mig for godt til at være sandt. Ved ikke hvilken statistik du kigger i, men et hurtigt kig i danmarks statistik (Tabel: OEKO3) viser følgende billede:
Konklution: Danskerne spiser slik som aldrig før!Forsat god dag!
|
Det var da et glimrende eksempel på en person som hverken forstår at læse en graf eller finde relevant information. Har du egentlig kigget på hva det er du linker til? Detailomsætningen af ØKOLOGISKE fødevarer efter tid... Ja behøves jeg sige mere ;D |
Jeg ville heller ikke købe noget af det du sælger der, men som jeg skrev til dig tidligere, ville jeg helt sikkert bestille pakker, hvis der var andet end slik i. Som jeg tidligere skrev. En pakke, der ville være der om fredagen når børnene kom hjem fra skole eller daginstitutioner...., men ikke kun slik. Og andre ting. Vær kreativ.. Malebøger, en dvd/cd, sjippetov, byttekort, slik, balloner, fribilletter til diverse ting, feks invitation til forskellige ting i nærområdet...
|
Det er nok nærmere FU5 du skal have fat i:
|
Jo da, som med alt andet. |