|
Hej Aminoer Som iværksættere har vi alle en drøm om at få lov til at beskæftige os med det, vi er bedst til - og at kunne leve af det Som sekretær/korrespondent gennem mere end 20 år er jeg en gammel og hurtig rotte i faget, så I kan trygt henvende jer til mig, hvis I har brug for sproglig assistance i form af f.eks. korrektur, sprogrevision og oversættelse på, til eller fra dansk og engelsk (og jeg klarer også gerne lidt tysk, fransk eller spansk - eller kan henvise til andre i mit netværk, hvis I har opgaver på disse sprog, der ligger uden for mit kompetenceområde). Mine priser er rimelige og afhænger af opgavernes art. Send mig jeres materiale som Word-dokumenter, så er det hurtigst for mig og dermed billigst for jer. Gør jeres kommunikation professionel Skriv til mig på susanne@sprog-og-kontor.dk for at få et tilbud. Spørgsmål af generel karakter besvarer jeg naturligvis gerne her. Med venlig iværksætter-hilsen |
Har du særligt gode tilbud til os aminoer

Lidt kontruktivt modkritik; gør det samme ved din hjemmesides design...Dato: 10-08-2006 12:38:51
Forfatter:Sprog og Kontor
Gør jeres kommunikation professionel
og giv også f.eks. jeres hjemmesidetekster en tur i den sproglige vridemaskine.
Selve designet udstråler ikke just professionalisme, men mere hobby-virksomhed...
Jeg kan se den er lavet i Publisher, som laver noget underligt kodeværk...
Det er min overbevisning at mange vil fravælge dig på baggrund af den
hjemmeside da den intet seriøst udstråler ud over teksterne. Indpakning
sælger produktet...
Bliv gratis medlem
og giv også f.eks. jeres hjemmesidetekster en tur i den sproglige vridemaskine.
.