Hej Aminoer Som iværksættere har vi alle en drøm om at få lov til at beskæftige os med det, vi er bedst til - og at kunne leve af det Som sekretær/korrespondent gennem mere end 20 år er jeg en gammel og hurtig rotte i faget, så I kan trygt henvende jer til mig, hvis I har brug for sproglig assistance i form af f.eks. korrektur, sprogrevision og oversættelse på, til eller fra dansk og engelsk (og jeg klarer også gerne lidt tysk, fransk eller spansk - eller kan henvise til andre i mit netværk, hvis I har opgaver på disse sprog, der ligger uden for mit kompetenceområde). Mine priser er rimelige og afhænger af opgavernes art. Send mig jeres materiale som Word-dokumenter, så er det hurtigst for mig og dermed billigst for jer. Gør jeres kommunikation professionel Skriv til mig på susanne@sprog-og-kontor.dk for at få et tilbud. Spørgsmål af generel karakter besvarer jeg naturligvis gerne her. Med venlig iværksætter-hilsen |
Har du særligt gode tilbud til os aminoer

Lidt kontruktivt modkritik; gør det samme ved din hjemmesides design...Dato: 10-08-2006 12:38:51
Forfatter:Sprog og Kontor
Gør jeres kommunikation professionel
og giv også f.eks. jeres hjemmesidetekster en tur i den sproglige vridemaskine.
Selve designet udstråler ikke just professionalisme, men mere hobby-virksomhed...
Jeg kan se den er lavet i Publisher, som laver noget underligt kodeværk...
Det er min overbevisning at mange vil fravælge dig på baggrund af den
hjemmeside da den intet seriøst udstråler ud over teksterne. Indpakning
sælger produktet...