Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et farligt domæne navn?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

VELOCIGROUP:

Ligesom Nicolai vil jeg anbefale dig domænet dynamics-experts.net i stedet....

Hvis du vil gøre noget for at e-mails fra dit domæne ikke bliver filtreret fra som SPAM, så skal du kigge på http://www.openspf.org. De fleste seriøse SPAM filtre kigger på om domænet har en SPF record og sorterer derefter.

Det gælder iøvrigt for alle med et domæne, hvad enten det er med eller uden SEX i domæne navnet. SPF er en metode til at mindske risikoen for at ens e-mail bliver filtreret fra af et SPAM filter. Som alle andre løsninger mht. SPAM, er det ikke en 100% metode, desværre. SPF systemet kan også "snydes", især hvis det er konfigureret forkert.

Jeg har stor erfaring med at opsætte korrekt SPF record på domæner og kan mod timebetaling konfigurere det på dit domæne. Hvis du er interesseret er du velkommen til at sende en e-mail til info@veloci-group.com

Dvs. SPF er ikke nok alene?

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 20:49

Erik P. Ernst:
Dvs. SPF er ikke nok alene?

Hvis du med det mener at SPF er nok til at sikre mod at din e-mail bliver filtreret fra som SPAM, så nej. Der er desværre mange e-mail servere, som ikke checker for SPF endnu. Meget SPAM af den slags, hvor afsender adressen findes, men ikke er den korrekte, kunne undgås, hvis det var et krav at alle brugte SPF (og selvfølgelig korrekt konfigureret).

Som sagt er SPF desværre ikke en 100% metode endnu. Men det er da et skridt på den lange vej til at fjerne SPAM.....

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 20:52

Nicolai Lønne:
... og se da lige at få sat DNS op, således at man kan komme ind på din side uden www. Et sekund troede jeg jo lige du ingen hjemmeside havde Wink 

Ja, vi er klar over det. Serveren den ligger på kan desværre endnu ikke lave 301 redirect korrekt, hvorfor jeg har fjernet recorden fra DNS. Vi er ved at lave helt ny hjemmeside, som kommer til at ligge på en server der understøtter det.

Nuværende løsning er kun midlertidig :-)

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik P. Ernst Hvorfor beder du ikke bare alle dine brugere om at tilføje dit domæne til deres whitelist i deres spam filter?

du kunne evt skrive det ved oprettelse af bruger eller, et eller andet.

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 08:46

delinda:

Hej Erik P. Ernst Hvorfor beder du ikke bare alle dine brugere om at tilføje dit domæne til deres whitelist i deres spam filter?

du kunne evt skrive det ved oprettelse af bruger eller, et eller andet.

Så du mener altså helt alvorligt at dette forslag ville virke?

Dvs mine kunder skulle lige huske at indsætte mine email adresser manuelt i deres whitelist INDEN de får den første email fra mig (f.eks. efter at have klikket på newsletter eller sådan noget?). Eller folk som jeg møder på konferencer, da skal jeg lige huske at minde dem om at indsætte email adressen på mit visitkort i deres whitelist, hvis nu jeg skulle finde på at skrive til dem?

Ja jeg ved godt nok ikke om jeg skal Crying eller Smile - så tror jeg nok at det er bedre at finde et andet domænenavn!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)