Debatinlæg vil jeg ikke kalde dette nærmere en forespørgsel. Efter at have læst flere af indlæggene på dette forum og hygget mig gevaldigt med medlemmernes sym- og antiparti omkring MLM eller netværksfirmaer som jeg hellere vil kalde den og egentlig først at have besluttet mig for ikke, at skrive dette indlæg. Ændrede jeg mening. Når man har et godt tilbud som den driftige Lars Larsen altid siger. Skal man tilbyde det til protentielt interesserede og det tror jeg der er på dette forum. Jeg genkender ihvertfald nogle navne fra min 20 årige involvering i netværksfirmaer. Jeg søger som overskriften siger aktive networkere som vil være med til at opbygge et nyt nationalt/internationalt netværk med salg af håndgribelige produkter som er godkendt worldwide. Et koncept hvor du ikke behøver at komme først til mølle. Samt en god og fornuftig marketingsplan. Hvis du er interesseret er du velkommen til at PM mig for nærmere info eller bare for at få stillet din nysgerrighed. Hilsen Litta |
Aktive Networkere søges
1. Første indlæg på forummet er et rent salgsindlæg 2. Ingen information om produktet, kun fokusering på marketingplan mm. 3. Meget hemmeligsfuld, intet navn på virksomheden så man kan undersøge den nærmere. Så prøv dog at åbne lidt op for hvad man skal lave som sælger istedet for bare at fokusere på at der er penge i skidtet. |
|
Hej Martin og Rikke Jeg forsøgte faktisk ikke at være hemmelighedsfuld og har da heller ikke noget imod at oplyse hvad firmaet handler med. Hvis jeg fik mit lille indlæg til at lyde som et rent salgsindlæg. Beklager jeg meget. Det var ikke hensigten. Det var faktisk ment som en forespørgsel. Men lad os nu ikke tæske langhalm på det, ej heller om man kaldet det, det ene eller det andet. Det var faktisk hvad jeg ville undgå. Det firma som jeg søger aktive netværkere til. hedder Krching og kan findes på følgende hjemmeside Browse lidt igennem produkterne og se om I finder dem interessante. Hvis det er tilfældet så lad mig høre og jeg kan give jer en testlogin til at se nærmere præsentation af marketingplanen samt en reference Hilsen Litta |
Livlig diskussion omkring alle andre indlæg i denne tråd. Men ingen kommentar til mig omkring mit lille projekt. Er det for kedeligt præsenteret eller har ingen bare haft tid til at kigge siden og følt lyst at få uddybende svar. Da jeg mest har været vant til "god" gammeldags network. I ved dem hvor man mødes omkring et bord og så tegner og fortæller. Dette har da også virket godt for mig i denne "business" Har lige modtaget mail om, at jeg er avanceret til "BIG RED". Men da jeg også gerne vil være lidt moderne kunne jeg godt bruge lidt "Tips & Trick" til hvordan man bedst præsenterer et nyt firma på forums. Som er helt nyt for mig. Er alle indlæg velkomne. Litta |
WOW Betalt som BIG RED i Krching og det tog kun 5 dage og 2 salg at tjene $3000 AU. Hvor mange skal du have i dit MLM for at tjene det samme? Kom med et bud/estimat Litta |
Alt det snak om Big Red kan på ingen måde tænde mig, da jeg ikke aner hvad det indebærer. I stedet for et link hvor jeg skal surfe rundt og læse PDF-filer, kan du så ikke beskrive det hele fra bunden incl. evt. bonusplaner. Det tror jeg vil være med til at skabe den større debat og interesse om dit selskab som du ønsker. Problemet er at mange MLM/NM indlæg starter med noget i retning af, "WOW VI HAR LIGE TJENT XXXXX kr, kom og vær med NU! WOOOW. **HYPER HYPER* *Hands in the air*", eller "Nyt MLM selskab startet, - det bedste på markedet -, *salgstale salgstale salgstale*" Fortæl om produkterne, firmaet osv., og undgå at lægge vægt på udelukkende indtjening. Regn ikke med at folk vil gennemtærske en internetside for at finde oplysningerne du vil have dem til at finde, de skal serveres. Mht. dit indlæg:
Jeg har set eksempler på indtjening på 17.000 kr. for meget få salg, samt endda ca. 2 x 17.000 kr., uden at vedkommende har løftet en finger for dem. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej Dimitri Tak for dit indlæg, Jeg kan love dig for at jeg gerne vil skrive om firmaet og produkterne. Jeg er faktisk ikke selv halleluja personen. Men kunne ikke dy mig. Min fejl. Men da jeg allerede første dag blev advaret mod nye medlemmer som kom farende ind og fyrede et salgsindlæg af, som en præsentation af firmaet også kunne været blevet taget som. Holdt jeg mig til det sikre og postede kun link og reference. Men efter dit input. Vil jeg lave en skriftligt præsentation af firmaet, som jeg egentlig hellere vil katagorise som en købergruppe end have den ind under MLM. Hvor jeg ikke rigtig føler den hører hjemme. Det vil blive postet snarest skal bare lige have oversat det til dansk. Jeg håber du så vil komme tilbage og give feedback. Uanset om det er positiv eller negativt. Det vil kunne hjælpe mig til at gøre det bedre. Litta |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|