Andre der kan nikke genkendende til, at de har problemer med at komme ind på www.thorborg.tv?
Jeg har haft problemet i en mindre uges tid nu, og problemet ser ikke ud til at blive løst. Den loader fint siden, men så snart den skal til at loade afspilleren af podcast bliver siden helt hvid. Det er en besynderlig fejl?
Og iTunes ser ikke ud til at have thorborgs podcasts liggende mere? (hvilket jeg har spurgt ind til i et andet indlæg). Så da jeg hverken kan høre podcastene i iTunes eller på Thorborg.tv så mangler jeg det ugentlige indspark fra Hr. Iværksætter :) Øv Bøv siger jeg bare.
Jeg bruger Firefox på en mac, men ved ikke om dette pludselig kan have nogen indflydelse på sagerne - det plejede jo at virke.
Problemer med FF vil jeg undersøge. iTunes er fucked op, fordi Google har været så rare at købe Feedburner og så ændre alle folks adresser. Så min adresse hos iTunes er forkert og det tager åbenbart Apple en krig at ændre, sikkert fordi Google spaderne har givet dem rigeligt arbejde.
Problemer med FF vil jeg undersøge. iTunes er fucked op, fordi Google har været så rare at købe Feedburner og så ændre alle folks adresser. Så min adresse hos iTunes er forkert og det tager åbenbart Apple en krig at ændre, sikkert fordi Google spaderne har givet dem rigeligt arbejde.
Dbh Martin
Hej Martin Er der nogen udsigt til at problemet med Itune snart bliver løst? Jeg havde jo bare vænnet mig til at dokke min Iphone og at den så automatisk blev opdateret med dine nye podcast, men dette har ikke virket i laaaang tid - vel nok over 2 mdr. nu. Er der noget man selv kan gøre???
Til info har jeg også problemer med Firefox på Mac. Den går kold når jeg kommer ind på siden - så ingen blank skærm - men den står bare og loader uden at der sker mere.
Hej Martin Er der noget nyt? Mit abonnement på dine Podcasts via Itune virker stadig ikke. Er det kun hos mig det ikke virker, eller er det stadig ikke blevet fixet?
Jeg har nok desværre lidt opgivet det. Jeg kan ikke finde noget brugbar information om hvad jeg skal gøre, Apple er pisse ligeglade og jeg kender ikke nogen der ved nok om det. Så med mindre der kommer en og laver det for mig, så må vi undvære den feature.