Jeg har nok desværre lidt opgivet det. Jeg kan ikke finde noget brugbar information om hvad jeg skal gøre, Apple er pisse ligeglade og jeg kender ikke nogen der ved nok om det. Så med mindre der kommer en og laver det for mig, så må vi undvære den feature.
Dbh Martin
Øv! Jeg er ikke i tvivl om at der er rigtig mange herinde, som meget gerne vil hjælpe dig og der findes jo virkelig en masse kloge mennesker herinde, så hvis nu du kaster en bold op og spørger pænt, mon så ikke at der kommer nogle brugbare guldkorn på bordet?
Der er mange der gerne vil hjælpe, men jeg kan ikke bruge tid på folk der vist nok en gang har.... Jeg vil gerne bruge tid og betale for en der ved præcis hvordan kombinationen Wordpress, Feedburner og iTunes virker, men jeg kender ikke personen og har ikke tid til 17 forsøg. Så hvis der sidder en med den viden og som kan finde ud af at få mit eget domæne ind i feedburner, få det til at virke med Wordpress og iTunes og som ikke skal sidde og eksperimentere med det, men præcis ved hvordan det skal gøre, så sig til.
Jeg har dd hentet Martins seneste podcast gennem itunes på min mac ("Er humor og forretning altid en god blanding"). Er der stadig problemer?
Jeg abonnerer på Thorborgs Talkshow i Itune, men det har ikke virket siden April. Det sidste afsnit den har kunnet finde ud af at downloade automatisk er afsnit 35 fra d. 16/4-09 om tandlægerne. Indtil da, kunne man bare dokke sin Iphone og så blev de nyeste afsnit automatisk hentet. Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget jeg kan gøre anderledes, så ja, jeg tror stadig at der er problemer med dette feed... Øv!
Jeg har tilmeldt mit feed til iTunes og jeg aner ikke hvorfor de spader ikke sætter det ind. Men de har nok travlt med den nye iPhone.
dbh Martin
Er der noget nyt i denne sag? Jeg kan stadig ikke abonnere på Thorborgs Talkshow - eller det vil sige, det kan jeg, men det fungerer bare ikke. Itunes tilføjer stadig ikke de nye podcasts automatisk.
Fungerer det hos jer, eller er problemet stadig intakt?
Jeg har haft fat i Apple igen, men det enste jeg kan gøre, er at lave et nyt RSS Feed og så taber jeg alle dem jeg har der. Det er pisse ærgeligt, men Apple er virkelig nogle narrøve.
Jeg har haft fat i Apple igen, men det enste jeg kan gøre, er at lave et nyt RSS Feed og så taber jeg alle dem jeg har der. Det er pisse ærgeligt, men Apple er virkelig nogle narrøve.
Dbh Martin
Måske, men til gengæld vil de "nye" lyttere fremover blive automatisk opdateret via Itunes og hvis der er nogen der kan flytte lyttere fra et sted til et andet, så er det da dig Martin Du laver da bare et nyt podcast herom. Det lytter alle os trfaste "gamle" lyttere jo også til, så det burde nok kunne lade sig gøre.
Fatter bare slet ikke hvordan sådan noget pludselig kan gå så galt, når det virkede så pisse godt i starten