Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nemmeste forum for en amatør?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Et af de mest gennemprøvede gratis systemer er  http://www.phpbb.com/ - det er systemet du leder efter.

Jeg vil anbefale dig at:

1) køb dig et domæne samt webhotel

2) få en til at hjælpe dig med at installere phpbb på hjemmesiden gratis

3) test systemet

Prisen for ovenstående vil være fra ca. kr. 300 til max. kr. 1.000,- pr år for at have siden kørende. Du skal nok bruge nogle timer på at sætte dig ind i systemet, men der er megen hjælp at hente på nettet.

Sig til hvis du har brug for hjælp til ovenstående - man lad være med at betale for det.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:11

Tak skal I have. Jeg tror jeg skal lure lidt på bbPress - det ser dejlig simpelt ud. Phpbb har jeg prøvet at installere, og jeg ku' sikkert godt finde ud af det, men det virker bare umiddelbart for "stort" til mit behov. Jeg har tænkt på Facebook, Groupcare osv. (og naturligvis også en Amino-gruppe ;-)), men jeg ved at nogle står af hvis de skal registrere sig som  brugere af noget andet for at komme ind i gruppen - der er jo f.eks. folk der absolut ikke vil have en facebookprofil - så derfor vil jeg hellere se om jeg kunne lave noget simpelt på mit eget domæne. Smile

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 13:27

Hej Anja.

Lav et phpBB2 forum. Det er gratis og du skal kun betale for domænet og dit webhotel.

Det tager 15 minutter at sætte op også er du ellers kørende med alle de funktioner du skal bruge. Det kan godt være det måske har en masse funktioner du ikke skal bruge, men i princippet kan det jo ske du kommer til at SKULLE bruge dem på et tidspunkt.

Du kan i øvrigt få hjælp i det danske forum hvis det er: http://www.phpbb2.dk/forum/

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)