Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg omtale i Jyllandsposten! *juble*

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med trafik på din side? har du ikke haft bare lidt mere? Det kan jo være folk bare venter lidt inden de bestemmer sig,...

Eller også er jylandspostens læsere bare ikke dine...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 22:10

stooort tillykke - det er super flot.

Og hav tålmodighed med salgseffekten - det skal nok komme. Grafen for impulskøbere er jo lidt nedadgående pt. så folk skal bare lige tygge lidt på "investeringen" først[:D

/Rikke]

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:46

Reklameshoppen.dk:

Hvad med trafik på din side? har du ikke haft bare lidt mere? Det kan jo være folk bare venter lidt inden de bestemmer sig,...

Jo, der var faktisk en tredobling af mit sædvanlige antal besøgende på selve dagen hvor artiklen var i. Men når det betyder 29 besøgende, så batter det ikke det vilde. *indsæt selv storgrinende smiley her* Hvilket minder mig om at jeg vist skal have kigget på noget søgemaskineoptimering... ;-)

Men jeg håber at folk bare har gemt artiklen til en kommende ønskeseddel eller noget. :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:53

Tillykke mange gange her fra..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:06

Hej

ang. SEO så kunne du jo skrive et par gode søgeord i din signatur.. noget med "vi laver bøger om xxxxxxxx", google er jo ret glad for Amino, så tråde herfra kommer ret højt op....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:48

Hej Anja.

Rigtig flot gået...og lidt skidt med det foreløbige resultat - så må man håbe på, at langtidsvirkningen kommer til at fungere, hvor seriøsitets-stemplet fra JO nok ikke er så ringe endda.

Jeg spekulere lidt på, om artiklen er for lang (jeg har ikke læst den, så tag min formodning med et gran salt), og hvor stor eksponering der af af en artikel, der godt nok er på nettet, men på et lukket betalingsområde.

Spørgsmålet er om  du ikke lave en lightversion af artiklen (selvfølgelig i en stand, så JP ikke bliver sure), og få den udgivet i mere åbne og interesse-specifikke fora, i håb om at interesse-eksponering gav et bedre afkast?

Anyhow - du har fået trykt noget (ikke-skandaleagtigt vel at mærke) i en landsdækkende avis, det i sig selv er en flot præstation...tillykke endnu engang herfra. :)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)