Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjæææælp - Savner hjælp til Google adwords...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi har en børnetøjsbutik, samt webshop som efterhånden har været igang i 3 år.

Da vi dengang åbnede webshoppen, havde  vi hjælp til opsætning af vores google adwords reklamer. Vi har derefter selv stået for fornyelse, budget, søgeord , tekst osv.

Hold kæft, hvor har jeg sværet ved at overskue de mange smarte finesser der kan laves derinde, samt hvor stor et budget vi skal bruge. Mit indtryk er at vores budget derinde er for højt i forhold hvad vi får ud af det.

Lige nu er mit indtryk at vi smider penge ud af vinduet.

Jeg vil høre om der er nogen der kender en dygtig, seriøs, og selvfølgelig ikke en vanvittig dyr google assistance, der kunne hjælpe os med google adwords delen i vores butik.?

Du må gerne være freelance.

Vi holder til i Midtjylland

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:54

Hejsa

Det kan vi godt hjælpe dig med. Vi er hverken dyrest eller billigst, men vi skaber resultater for vores kunder.

Du kan kontakte mig på dvk@redeluxe.dk eller læse mere om vores reklamebureau

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:53

Hej Noelle,

Hvis du sender dine oplysninger til mig på andreas.lolk@gmail.com kan jeg kontakte dig imorgen for at tale yderligere omkring det. Jeg skal dog vide lidt mere omkring budget mm. før vi kan være sikre på, at det kan være interessant for begge parter at hjælpe dig med det :) 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)